  • 1. Data: 2012-06-04 15:56:22
    Temat: Statoil - za darmo?
    Od: Nathan <n...@o...pl>

    Hej
    Widzieliście co się robi na stacjach Statoil?
    Mają pootwierane sklepy - w nocy z jednym człowiekiem za ladą :-)
    Na niektórych jest jakiś dziadek ochroniarz (chyba niewidomy) a na
    niektórych tylko jedna osoba z obsługi. Podobno tak ma być wszędzie.
    Ha, wczoraj stałem czekając na gaz, w końcu poszedłem do sklepu bo
    myślałem, że nie działa dzwonek - zawsze wychodzili tankować gaz w miarę
    szybko, często zaraz po podjechaniu pod dystrybutor.
    A w sklepie kilku gości w kapturkach, dwóch zamówiło coś do jedzenia,
    jakieś drobiazgi na ladzie, DWA piwa, reszta wybiera coś z lodówki. Po
    zakupach wyszli z zapłaconymi zakupami. Gazu gość nie zatankuje bo nie
    może wyjść ze sklepu. Dobra, zamówiłem hot-doga, czekam na przyrządzenie
    a w tym czasie wchodzi jeden z tych gości co przed chwilą kupili te DWA
    piwa i pyta czy może wymienić w lodówce na zimne. Mógł.
    Wymienił tak na oko na pięć zimnych. Mówię o tym sprzedawcy a on żeby
    lepiej nie zwracać na to uwagi bo wrócą i on dostanie wpierd...

    Wyszedłem ze sklepu, stoi ekipa, na szczecie tylko się na mnie spojrzeli
    ale olali mnie. Luzik, więcej już mnie tam nie będzie.
    No chyba, że przyjadę wymienić piwa na zimne ;-)

    Pozdrawiam nocnych kierowców :-)

    N.

  • 2. Data: 2012-06-04 17:30:50
    Temat: Re: Statoil - za darmo?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Widzieliście co się robi na stacjach Statoil?
    > Mają pootwierane sklepy - w nocy z jednym człowiekiem za ladą :-)

    do tego na 1-2-3 nie ma jużnawet papierowego ręczniczka nie mówiąc o
    foliowych rękawiczkach i atrakcyjnej cenie paliwa
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2012-06-04 20:10:12
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@g...pl>

    ROTFL. ale to jest spowodowane kalkulacjami. taniej jest wpierdolic te trzy
    piwa w koszty niz trzymac dodatkowego osobnika za mala kase + dupny zus i podatki.
    dodatkowo licza ze jak ktos odjecie z pelnym bakiem lub wyciagnie wszystko z
    kasy to kamery + psiarnia dadza sobie rade.
    we francji sie spotkalem z takimi wynalazkami. stacja zabarykadowana na glucho
    z jednym gosciem. odblokuje dystrybutor jak mu z gory sto ojrokow zaniesiesz.
    tankujesz. bierzesz reszte/paragon i jedziesz dalej.
    dzicz panie!

  • 4. Data: 2012-06-04 20:25:11
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

> [...]
    > zaniesiesz.
    > tankujesz. bierzesz reszte/paragon i jedziesz dalej.

    Na ukrainie normalnym zwyczajem jest, ze jak nie zaplacisz to nic nie
    wlejesz. Wsio poblokowane na amen i wszystkie szyby w kanciapie poobklejene
    na czarno. Srodki zachowania przewagi.

    Tmek

  • 5. Data: 2012-06-04 20:55:34
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2012-06-04 20:10, marian co imie ukrywa pisze:
    > we francji sie spotkalem z takimi wynalazkami. stacja zabarykadowana na glucho
    > z jednym gosciem. odblokuje dystrybutor jak mu z gory sto ojrokow zaniesiesz.
    > tankujesz. bierzesz reszte/paragon i jedziesz dalej.

    Na Shellu we Wrocławiu na Gubińskiej też tak jest jak w nocy tankujesz.
    Kasę biorą przez szufladę. Jak chcesz coś dodatkowo kupić ze sklepu, to
    znowu szuflada w ruch.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 6. Data: 2012-06-04 23:18:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Jun 2012 18:10:12 +0000 (UTC), marian co imie ukrywa

    A jak masz ochote zaplacic karta ?

    J.

  • 7. Data: 2012-06-04 23:27:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Jun 2012 15:56:22 +0200, Nathan napisał(a):
    > Gazu gość nie zatankuje bo nie może wyjść ze sklepu.

    A cos sie nie zmienilo i teraz nie ma samoobslugi na gazie ?

    > No chyba, że przyjadę wymienić piwa na zimne ;-)

    Ale czy masz warunki ? 190cm, 100kg, dresik :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-06-04 23:32:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 4 Jun 2012 23:18:49 +0200, J.F. wrote:

    > Dnia Mon, 4 Jun 2012 18:10:12 +0000 (UTC), marian co imie ukrywa
    >
    > A jak masz ochote zaplacic karta ?

    No to pewnie blokują odpowiednią kwotę z karty.
    Terminal (nie wiem czy każdy, ale system to umożliwia) ma możliwość
    zrobienia blokady na dowolną kwotę, a potem ściągnięcia tylko kwoty
    należnej.

    Czyli nawet nie powinno być problemu z tankowaniem do pełna.

  • 9. Data: 2012-06-05 08:44:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > A cos sie nie zmienilo i teraz nie ma samoobslugi na gazie ?

    Nie ma.
    Wczoraj widziałem kartkę na Statoil, że gaz tankują od 7:00-24:00.
    Teraz już wiem dlaczego.

  • 10. Data: 2012-06-05 10:58:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.06.2012 20:55, Jaroslaw Postawa pisze:
    > Na Shellu we Wrocławiu na Gubińskiej też tak jest jak w nocy tankujesz.
    > Kasę biorą przez szufladę. Jak chcesz coś dodatkowo kupić ze sklepu, to
    > znowu szuflada w ruch.

    http://www.youtube.com/watch?v=ypbU74oDCIM

    :)