  • 21. Data: 2009-04-20 10:17:19
    Temat: Re: Stary telefon z miernikiem?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "vari" <v...@p...onet.pl> writes:

    > To tak na marginesie jako kamyk do ogródka dzisiejszym "naukowcom" (typu
    > wieczny adiunkt), którzy uznają tylko takie prace, badania itp w których
    > jest sporo papieru i koniecznie masa przypisów i powoływania się na inne,
    > wcześniejsze badania.
    > Gdyby tak kiedyś myślano (jak pewna część ludzi polskiej "nauki") to byśmy
    > radia nie mieli (niepoprawny Marconi dłubał a nie produkował stosy papieru).
    > Rozpisałem się ale realia polskiej edukacji i nauki to mój (narowisty)
    > konik. :-)

    Myslisz ze to jest polska specyfika tylko? Niestety nie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2009-04-20 13:59:08
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Myslisz ze to jest polska specyfika tylko? Niestety nie.

    Cóż, "mędrcy syjonu" wiedzą lepiej. Podobno... Są jak nawiedzeni
    linuksiarze, gdzie - na dowolnie słabym sprzęcie, wpakować można dowolną
    ilość dowolnie ciężkich (czytaj - wymagających) programów, robiących
    rzeczy dowolnie, (co z tego, że nieraz ze sobą sprzeczne), czyli np.
    jednocześnie drukuje na igłówce, ściąga ISO nowego distro, napyla w
    Quake, słucha empeczy, rypie płytki CD-Audio z enkodowaniem od razu do
    MP3, a wszystko do chodzi idealnie płynnie, niezależnie w ilu programach
    naraz i jak głęboko się grzebie...
    Jeden argument ich rozwali - badsektor na dysku, w miejscu z jajkiem...

    Cóż może "pomóc" takim naukowcom, co to niczym nie przekonasz, nawet,
    jak wie, że nie ma racji...? Hehm... nie potrafię znaleźć paraleli...

    BP, NMSP, ale tak jakoś mi się skojarzylo...

    --
    Nobody wanna see us together,
    But it don't matter no.

  • 23. Data: 2009-04-22 23:55:34
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Gebührenanzähler.
    JaC

    -----

  • 24. Data: 2009-05-23 14:29:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Apr 2009 12:11:59 +0200, vari wrote:

    >Producenci odbiorników detektorowych przed wojną, ktozy zbili na nich
    >majątek mieli inne zdanie o nadawaniu się do uzytku praktycznego.
    >A i wielu radiosluchaczy miało taki wybór że albo taka "dioda" albo żadna (i
    >brak radia).

    A wyobrazasz sobie np serwisowanie biura z setka takich telefonow, w
    ktorych trzeba raz dziennie wymacac wlasciwy punkt ? :-)

    >Ale i jest ciekawostka: półprzewodnik nie został wynaleziony lecz odkryty.

    Jak wiekszosc epokowych wynalazkow - czesto pomagal przypadek.

> [...]
    >jest sporo papieru i koniecznie masa przypisów i powoływania się na inne,

    A na jakiego ministra nauki glosowales ostatnio ?
    Da wiecej pieniedzy na sprzet laboratoryjny i nie bedzie wymagal
    publikacji ? :-)

    J.