  • 1. Data: 2010-03-08 12:24:48
    Temat: Stara klawiatura a PS2
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Witam

    Czy stara klawiatura ze złączem DIN (bodajże tak to się nazywało, podobne do
    ówczesnych wtyków magnetofonowych) da się przystosować do pracy z portem
    PS2?

    Remek

  • 2. Data: 2010-03-08 12:28:15
    Temat: Re: Stara klawiatura a PS2
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy stara klawiatura ze złączem DIN (bodajże tak to się nazywało, podobne
    > do ówczesnych wtyków magnetofonowych) da się przystosować do pracy z
    > portem PS2?

    tak, są przejściówki, sam takiej używam

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-03-08 12:30:35
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Remek wrote:
    > Witam
    >
    > Czy stara klawiatura ze złączem DIN (bodajże tak to się nazywało,
    > podobne do ówczesnych wtyków magnetofonowych) da się przystosować do
    > pracy z portem PS2?

    Tak. - Są przejściówki.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 4. Data: 2010-03-08 12:33:43
    Od: "maX" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy stara klawiatura ze złączem DIN (bodajże tak to się nazywało, podobne
    > do ówczesnych wtyków magnetofonowych) da się przystosować do pracy z

    Tak sa przejściówki i co istotne dośc uniwersalne (w przeciwieństwie do
    przejściówek dla myszy RS232-PS2) i działałają z reguły z każda klawiaturą.

  • 5. Data: 2010-03-08 12:33:54
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Irokez pisze:
    > Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > tak, są przejściówki, sam takiej używam

    Weź taka z kablem sztywna krotka zbytnio obciąża wtyk w MB

    orcio

  • 6. Data: 2010-03-08 16:08:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "maX" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Tak sa przejściówki i co istotne dośc uniwersalne (w przeciwieństwie do
    > przejściówek dla myszy RS232-PS2) i działałają z reguły z każda

    Bo to zdaje się jest ten sam standard elektryczny, tylko gniazdko inne.

  • 7. Data: 2010-03-08 16:35:27
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Bo to zdaje się jest ten sam standard elektryczny, tylko gniazdko inne.

    Dokładnie
    http://www.hardwarebook.info/DIN_to_Mini-DIN_Keyboar

    Irokez

  • 8. Data: 2010-03-08 21:15:51
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał:

    > http://www.hardwarebook.info/DIN_to_Mini-DIN_Keyboar

    Znalazłem ten sam schemat:

    http://schematy.org/adaptery/komputerowe/din-ps2#sch
    emat

    I jak zwykle z czytaniem takich rysunków mam problem. Gniazdo 5 DIN widzimy
    od strony lutowania, czy "z przodu". To samo z wtykiem 6 PIN MINI-DIN.
    Liczymy piny od strony lutowania? Chodzi o to, że mam kabelek z wtykiem PS2
    mogę go wlutować w klawiaturę. Nie chciałbym puścić z dymem płyty, lub/i
    klawiatury.

    Remek

  • 9. Data: 2010-03-08 22:30:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Remek" <b...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > PS2 i
    > mogę go wlutować w klawiaturę. Nie chciałbym puścić z dymem płyty, lub/i

    A masz woltomierz? Mógłbyś sprawdzić na którym pinie masz +5V
    i już wszystko byłoby jasne :-)

    Autor tego artykułu do wikipedii jest już inteligentniejszy:
    http://en.wikipedia.org/wiki/PS/2_connector

    Poza tym, jak popatrzysz dokładnie pod lupą to być może
    odczytasz numerki pinów na plastikowej obudowie złączki.

  • 10. Data: 2010-03-09 07:19:25
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 22:15:51 +0100, Remek napisał(a):

    > Znalazłem ten sam schemat:

    http://www.allegro.pl/search.php?string=din+ps2&sour
    ceid=Mozilla-search
    --