    From: a...@...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Star Wars w TVP w 4:3
    Date: Wed, 22 Sep 2010 09:43:43 +0200

    ok, nadawane 25 lat temu, to nic bym nie mowil, ale nadawane w 2010,
    to juz chyba porazka. Tak trudno taki hicior puscic w 16:9 ????

    Czyzby byla to kara za to, ze ktos nie placi abonamentu??? Ale
    dlaczego ja za to musze cierpiec?? Jak sie to nie zmieni, to od
    2011.01 zaprzestane placenia abonamentu. Teraz niestety mam go
    oplacony do konca roku.