  • 11. Data: 2015-05-18 20:09:58
    Temat: Re: Stan konta w Play - nieudane próby
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 18 May 2015 18:21:39 +0200, "Antek" <n...@p...pl> wrote:

    >Miałeś rację. Udało mi się założyć konto, chociaż nie dostałem
    >jeszcze e-maila z odnośnikiem potrzebnym do potwierdzenia
    >mojego adresu. Ma to zapewnić dostęp do konta, gdy zapomnę
    >hasło.
    >Nie wiem natomiast jak posiadając to konto mam sprawdzać moje
    >zasoby. Jakaś podpowiedź by się przydała. :-)

    Wchodzisz na 24.play.pl
    Logujesz się używając albo adresu email albo numeru telefonu do wyboru
    i hasła i tam w zakładce stan konta wszystko powinno być.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2015-05-18 20:48:13
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

    > Wchodzisz na 24.play.pl
    > Logujesz się używając albo adresu email albo numeru telefonu do wyboru
    > i hasła i tam w zakładce stan konta wszystko powinno być.

    Dzięki.
    Teraz, po zalogowaniu, strona wygląda zupełnie inaczej niż poprzednio.
    Poprzednio, nawet gdy po zalogowaniu się ze strony potwierdzającej
    aktywację (w wyniku kliknięcia na "Potwierdź adres e-mail" w e-mailu,
    który w międzyczasie przyszedł) nie było żadnych zakładek ani ikon
    do kliknięcia.
    Jedyne wytłumaczenie to takie, że [p potwierdzeniu aktywacji należało się
    wylogować i zalogować od nowa.
    Ważne, że teraz mój stan konta mogę już odczytywać.
    Przestudiuję również inne informacje, bo to na czym mi najbardziej
    zależy, to rozsądne wykorzystanie już posiadanych środków bez
    konieczności doładowywania lub z minimalnym doładowywaniem.
    Już wiem, że przedłużenie terminu na rok się nie uda. Ale może
    coś jeszcze można zrobić.
    Szkoda, że nie mogę z tego konta opłacić SMSów do Chomika.
    Obawiam się, że jeśli istnieją inne możliwości opłacenia czegoś
    SMS-ami, to też będą to numery krótkie (premium).
    W każdym razie będę tę sprawę drążyć dalej, bo zbyt dużo mam
    do stracenia.

    W dalszym ciągu nie rozumiem dlaczego korzystanie z karty SIM
    w modemie do połączeń internetowych powoduje zmniejszanie się
    ilości posiadanych MB, natomiast kwota zgromadzonych złotówek
    pozostaje bez zmian. Wygląda na to, że wyrzucenie tej karty do
    kosza, jak ktoś mi tu radził, oznaczałoby jeszcze większą stratę,
    bo mój "zasób" to MB + złotówki, a nie jedne przeliczane na drugie,
    jak mi się wcześniej wydawało.

    Jeszcze raz dziękuję za rady.
    Pozdrawiam
    Antek

  • 13. Data: 2015-05-18 22:39:23
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 18 May 2015 20:48:13 +0200, "Antek" <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    >kosza, jak ktoś mi tu radził, oznaczałoby jeszcze większą stratę,
    >bo mój "zasób" to MB + złotówki, a nie jedne przeliczane na drugie,

    Normalnie jak Ci się skończy bonus to wtedy leci z konta głównego
    cennikowo. Rozważ może zmianę taryfy na Play Internet na kartę, masz
    tam no limit za 45zł na cały miesiąc i inne opcje.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2015-05-19 15:09:17
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-05-18 o 22:39, dizel pisze:

> [...]

    Wolałbyś by było odwrotnie? Tak przynajmniej masz możliwość
    zadzwonić/wysłać sms/mms.

    > Normalnie jak Ci się skończy bonus to wtedy leci z konta głównego
    > cennikowo. Rozważ może zmianę taryfy na Play Internet na kartę, masz
    > tam no limit za 45zł na cały miesiąc i inne opcje.

    Z tym że ta oferta nie działa w modemach 7,2 Mbit. Minimum 22 Mbit. Plus
    oczywiście LTE.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 15. Data: 2015-05-19 17:28:50
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 19 May 2015 15:09:17 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    >Z tym że ta oferta nie działa w modemach 7,2 Mbit. Minimum 22 Mbit. Plus
    >oczywiście LTE.

    Nie ma to znaczenia jaki modem, wszystko zostaje tak jak było w
    poprzednich taryfach tylko że dodatkowo dochodzi zasięg lte jeśli ktoś
    posiada modem lte. Jeśli nie, z oferty można normalnie korzystać jak
    dotychczas w poprzedniej taryfie.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2015-05-19 19:11:57
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

> [...]
    > poprzednich taryfach tylko że dodatkowo dochodzi zasięg lte jeśli ktoś
    > posiada modem lte. Jeśli nie, z oferty można normalnie korzystać jak

    Dzięki za te podpowiedzi, ale to nie rozwiąże mojego głównego
    problemu - nadmiaru zgromadzonych środków w stosunku
    do możliwości, a raczej niemożliwości ich wykorzystania.
    Jest to pułapka, ale to moja wina, bo przed kupieniem startera
    i pierwszym większym doładowaniem nie rozeznałem zasad
    i dałem się w tę pułapkę złapać.
    Teraz mogę tylko liczyć na to, że w najbliższym czasie Play
    zmieni regulamin i tak, jak to robi konkurencja, również na koncie
    Online na kartę (do Internetu) pozwoli przedłużyć okres korzystania
    bez konieczności doładowywania.
    Mam jednak świadomość, że wobec szaleństwa popularności
    Play nie będzie miał powodów do takiej zmiany. I tak ma klientów.

    Pozdrawiam
    Antek

  • 17. Data: 2015-05-20 16:03:17
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-05-19 o 17:28, dizel pisze:

> [...]
    > poprzednich taryfach tylko że dodatkowo dochodzi zasięg lte jeśli ktoś
    > posiada modem lte. Jeśli nie, z oferty można normalnie korzystać jak

    Ma znaczenie i modem minimum 22 Mbit. Na modemie 7,2 Mbit nie chce działać.

  • 18. Data: 2015-05-20 18:18:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 20 May 2015 16:03:17 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    >Ma znaczenie i modem minimum 22 Mbit. Na modemie 7,2 Mbit nie chce działać.

    No jak masz tylko stacje lte play w pobliżu to może tak być, ale play
    posiada też nadajniki własne umts900/umts2100 więc każdy modem się
    nada obsługujący te częstotliwości.
    Jeśli w danej lokalizacji ktoś korzystał z Play Online na kartę i
    przejdzie na taryfę Play internet na kartę to w jego przypadku nic się
    nie zmienia bo internet działać powinien tak jak dotychczas.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2015-05-20 21:03:40
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-05-20 o 18:18, dizel pisze:

    > No jak masz tylko stacje lte play w pobliżu to może tak być

    W Łodzi? Maszty z HSPA Play mam co kilkaset metrów.

    >, ale play
    > posiada też nadajniki własne umts900/umts2100 więc każdy modem się
    > nada obsługujący te częstotliwości.

    No właśnie że nie każdy się nada. Jak próbowałem używać 7,2 to działał
    jakby chciał a nie mógł. Aż w końcu sieć przestała w ogóle pozwalać na
    korzystanie z netu. Jak użyłem 22/LTE to jak ręką odjął. Śmiga aż miło
    patrzeć :-)

    > Jeśli w danej lokalizacji ktoś korzystał z Play Online na kartę i
    > przejdzie na taryfę Play internet na kartę to w jego przypadku nic się
    > nie zmienia bo internet działać powinien tak jak dotychczas.

    Ja mam kupiony jako Internet, nie zmigrowany z Online. To może być
    przyczyna?

  • 20. Data: 2015-05-20 22:41:18
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 20 May 2015 21:03:40 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

> [...]
    >jakby chciał a nie mógł. Aż w końcu sieć przestała w ogóle pozwalać na
    >korzystanie z netu. Jak użyłem 22/LTE to jak ręką odjął. Śmiga aż miło

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to że wcześniej byłeś podpięty pod
    przeciążone nadajniki umts900/2100, a teraz korzystasz z lte i lepiej
    to działa.
    Inna opcja że musi być modem minimum którejś kategorii, ale nigdzie w
    regulaminach ani nigdy o czymś takim nie słyszałem przynajmniej jeśli
    chodzi o Play. Aero2 ma wymagania co do kategorii modemu ale też ich
    nie przestrzega bo modemy niższej kategorii też logują się do sieci
    bez problemu.

    >Ja mam kupiony jako Internet, nie zmigrowany z Online. To może być
    >przyczyna?

    No właśnie taryfa tu nie powinna mieć nic do rzeczy jak pisałem
    wcześniej.
    Ktoś korzysta z play online na kartę, zmienia taryfę na play internet
    na kartę i tak naprawdę zmieniają się tylko dostępne pakiety/usługi,
    zasięg sieci i prędkość nie ma tu nic do rzeczy.
    Zresztą nigdzie w regulaminie play internet na kartę nie ma zapisu że
    modem musi być minimum 22 z lte. Usługa powinna działać na zwykłym
    modemie.
    Nigdy o czymś takim w Play nie słyszałem żeby tak było.