  • 1. Data: 2011-03-31 09:42:21
    Temat: Stabilizator poszukiwany.
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Microchip MCP1700 w wersji 5V w obudowie SOT89 pilnie poszukiwany
    Wszędzie po sklepach widzę tylko na niższe napięcia a ja akurat 5V
    potrzebuję.
    Może ktos wie gdzie są?

    Marek

  • 2. Data: 2011-03-31 10:06:00
    Temat: Re: Stabilizator poszukiwany.
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Microchip MCP1700 w wersji 5V w obudowie SOT89 pilnie poszukiwany
    > Wszędzie po sklepach widzę tylko na niższe napięcia a ja akurat 5V
> [...]

    Jak jedna sztuka, to można poprosić o sampla.
    Można też kupić na stronie Microchip.com.
    Koszt jest większy ze względu na przesyłkę.
    Można też zastąpić czymkolwiek, nawet w obudowie przewlekanej, po podgięciu
    wyprowadzeń.
    Nawet większy radiator będzie.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 3. Data: 2011-03-31 12:58:21
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> schrieb
> [...]
    > Koszt jest większy ze względu na przesyłkę.
    > Można też zastąpić czymkolwiek, nawet w obudowie przewlekanej, po

    Czymkolwiek to nie bardzo, chyba ze Iq 1.6uA jest nieistotne.
    No ale watpie zeby uzyto takiego stabilizatora bez powodu.

    Z niskopradowych widuje
    S-812xx (s-81250),
    78LC50 (mc78lc50),
    TC55RP50xx

    mw

  • 4. Data: 2011-03-31 13:17:52
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "mw158979" <...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czymkolwiek to nie bardzo, chyba ze Iq 1.6uA jest nieistotne.
    > No ale watpie zeby uzyto takiego stabilizatora bez powodu.

> [...]

    Ano. Do tego obudowa SOT89 i wyprowadzenie masy na bocznym pinie.
    Ostatecznie zastanawiam się nad wersją TO92 ale dość ciasno jest.

    Marek

  • 5. Data: 2011-03-31 13:29:21
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jak jedna sztuka, to można poprosić o sampla.

    Na za tydzień?

    > Można też kupić na stronie Microchip.com.
    > Koszt jest większy ze względu na przesyłkę.

    Mmmm sprawdzę jakie terminy. Cena w sumie nie jest krytyczna, ten do kogo
    nalezy to ustrojstwo jest zdeterminowany naprawiać to za prawie wszelką
    cenę.

    > Można też zastąpić czymkolwiek, nawet w obudowie przewlekanej, po
    > podgięciu
    > wyprowadzeń.
    > Nawet większy radiator będzie.

    Absolutnie nie czymkolwiek.
    MCP 1700 ma Dropout Voltage 178mV.
    Przed stabilizatorem tym znajduje się przetwornica z której wychodzi
    zaledwie 5,48V. MCP1700 stabilizuje to napięcie do poziomu 5V którym
    zasilona jest Atmega644 włącznie z jej częścią analogową. (Wzorzec
    przetwornika ADC)

    Marek

  • 6. Data: 2011-03-31 13:40:23
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Czy kupował ktoś w Farnell ?
    Jakie są koszty przesyłki do Poland?
    Na maila nie odpowiadają a telefon to zeroosiemsetka podano jest poza moim
    zasięgiem.

    Marek

  • 7. Data: 2011-03-31 16:18:14
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-31 15:40, 4CX250 wrote:
    > Czy kupował ktoś w Farnell ?
    > Jakie są koszty przesyłki do Poland?

    20 zlotych

    Piotrek

  • 8. Data: 2011-03-31 17:29:18
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w
    wiadomości news:4d94aa6b$0$2461$65785112@news.neostrada.pl...

    > 20 zlotych

    THX

    Marek

  • 9. Data: 2011-04-03 07:05:30
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Na za tydzień?
    A po co czekać aż tydzień?
    Tutaj jest adres:
    h...@m...com
    To jest bardzo miły i naprawdę pomocny gość z Austrii.
    Najlepiej zadzwonić i poprosić:

    Microchip Technology Austria GmbH
    Bahnhofplatz 1

    Wels, A-4600
    Austria
    Phone: +43-7242-2244-390
    Fax: +43-7242-2244-393

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 10. Data: 2011-04-04 16:38:22
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    > A po co czekać aż tydzień?
    > Tutaj jest adres:
    > h...@m...com
    > To jest bardzo miły i naprawdę pomocny gość z Austrii.
    > Najlepiej zadzwonić i poprosić:
    >
    > Microchip Technology Austria GmbH
    > Bahnhofplatz 1
    >
    > Wels, A-4600
    > Austria
    > Phone: +43-7242-2244-390
    > Fax: +43-7242-2244-393

    Ooo dzięki. Nie ma to jak sprawdzona porada.

    Marek