  • 11. Data: 2009-01-16 22:52:21
    Temat: Re: Stabilizacja obrazu a fotografowanie ze statywem
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-16 15:51:36 +0100, m...@a...net.pl said:

    > Swoja droga, wyglada na to ze w zwiazku z tym bedzie
    > mozna wkrotce przejsc na tanie, chyboczace sie statywy.

    Pod warunkiem, że nie zależy nam na tym co na tym statywie zamocujemy.
    ;)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-01-16 22:54:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-16 19:28:12 +0100, Szymon Osiecki

    Jakie miałeś czasy naświetlania?

  • 13. Data: 2009-01-17 07:19:44
    Od: Szymon Osiecki <s...@w...gazeta-pl>

    JA napisał(a):

    > Jakie miałeś czasy naświetlania?

    5s, w EXIFie przecież jest :P.

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 14. Data: 2009-01-17 08:24:54
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    tompac pisze:
    > Ja to przerabiałem i potwierdzam slowa Erewania

    Rozumiem, że testowałeś na 7D? Ja sprawdzałem z A700 to akurat i
    przynajmniej tu nie ma różnicy.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 15. Data: 2009-01-19 07:58:29
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl>

    > Charakterystyka drgan aparata przyczepionego do statywa
    > bardzo rozni sie w zakresie czesttliwosci i amplitud
    > od drgan reki.

    Dziękuję za odpowiedzi! Co prawda mam H9, czyli kiepski kompakt a nie
    lustrzankę więc problem drgań przy podnoszeniu lustra nie dotyczy, ale w
    tych instrukcjach dotyczących stabilizacji nie zauważyłem żeby ktoś
    wyraźnie zalecał to tylko lustrzankom. A zdjęć trochę w nocy bez lampy i
    ze statywu porobiłem, więc czasy naświetlania były rzędu kilkunastu
    sekund i przy włączonej stabilizacji nie widzę większych problemów. Mogę
    pokazać galerię amatorszczyzny jeśli ktoś ma ochotę rzucić okiem.
    http://picasaweb.google.pl/dirschau/ZimowaNoc#
    Tak, wiem, przepraszam za picasę.

    --
    http://ikov.bikestats.pl

    "NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
    Śmierć ze Świata Dysku