  • 1. Data: 2009-09-21 10:15:33
    Temat: Sruba spustowa amortyzatora przedniego 954
    Od: "Jacek Ł." <j...@p...onet.pl>

    Czesc,
    Przy wymianie uszczelniaczy przedniego zawieszenia (Honda 954RR) zauważyłem, ze
    śruby spustowe (śrubka z takim zaworkiem regulacji twardości) w lagach sa już z
    lekka sfatygowane. Doradźcie mi gdzie takie coś kupić. W Larssonie nie maja. Czy
    jest to część właściwa tylko dla danego typu motocykla czy możne jest na tyle
    standardowa, (w sumie lagi są podobne w tej klasie motocykli) ze można jej
    szukać np na Allegro. Aha - zeby nie było szukałem ale jakoś nie mogę znaleźć. w
    ogóle jak to się fachowo nazywa (pod hasłem śruba spustowa nie było) albo pod
    jakim hasłem tego szukać? :)

    Dzieki i pozdrawiam
    Łosiu
    954

  • 2. Data: 2009-09-21 10:45:18
    Temat: Re: Sruba spustowa amortyzatora przedniego 954
    Od: n...@s...com

    On Mon, 21 Sep 2009 12:15:33 +0200, "Jacek Ł."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >lekka sfatygowane. Doradźcie mi gdzie takie coś kupić. W Larssonie nie maja. Czy

    http://www.dwa-kola.pl/

    Sprawdz sobie na fiszkach czy nie wystepuje jako czesc zamienna,
    pewnie za kilka zlotych je kupisz u nich albo w ASO.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-09-21 11:09:20
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Jacek Ł. pisze:
> [...]
    > ogóle jak to się fachowo nazywa (pod hasłem śruba spustowa nie było) albo pod

    Chodzi Ci o regulatory ktore sa z boku lagi na dole czy te dolne sruby
    wykrecane od spodu przez ktore spuszczasz olej? Bo jesli te pierwsze to
    powinny mi sie walac jakies po garazu z kumpla wraka jak rozkladal go na
    czesci po wypadku. Poszukam, moze jeszcze sa jak ich nie wywalilem na
    smietnik.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 4. Data: 2009-09-21 12:45:21
    Od: "Jacek Ł." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > powinny mi sie walac jakies po garazu z kumpla wraka jak rozkladal go na
    > czesci po wypadku. Poszukam, moze jeszcze sa jak ich nie wywalilem na

    Dokladnie - te regulatory z boku lagi. Jakbys miał byloby super.

    Te dolne trzymają tylko lage. Przynajmniej procedura, wygląda tak, że odkręcasz
    te z boku lagi i spuszczasz olej a później te od spodu i wyciągasz lage.

    Pozdrawiam
    Łosiu
    954

  • 5. Data: 2009-09-21 12:55:34
    Od: j...@p...onet.pl

    > http://www.dwa-kola.pl/
    >
    > Sprawdz sobie na fiszkach czy nie wystepuje jako czesc zamienna,
    > pewnie za kilka zlotych je kupisz u nich albo w ASO.

    Sprawdziłem - kurcze, nie jest to część zamienna.

    Pozdrawaim
    Łosiu
    954

  • 6. Data: 2009-09-21 13:51:40
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 14:55, j...@p...onet.pl wrote:

    > Sprawdziłem - kurcze, nie jest to część zamienna.

    Zadzwoń do ASO tak jak radził newrom, sprowadzą każdą pierdółkę po
    trochę wiekszej cenie (śrubka np. za 10zł) i problem z głowy. Chociaż
    może być taka sytuacja, że producent wysyła tylko w opakowaniach
    zbiorczych, ja np. chciałem kupić 2 gumki do owiewek to powiedzieli,
    że producent sprzedaje opakowania zbiorcze i jak chce to mogę mieć za
    120zł całe opakowanie (10szt).

    --
    Artur

  • 7. Data: 2009-09-21 19:09:01
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Artur Zabroński"
    Zadzwoń do ASO tak jak radził newrom, sprowadzą każdą pierdółkę po
    trochę wiekszej cenie (śrubka np. za 10zł) i problem z głowy.
    ...CUT...
    chciałem kupić 2 gumki do owiewek to powiedzieli,
    że producent sprzedaje opakowania zbiorcze i jak chce to mogę mieć za
    120zł całe opakowanie (10szt).

    Albo jak mnie kiedy ASO zazyczylo sobie za czesc do naprawy kranika paliwa
    700 pln...:)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 8. Data: 2009-09-22 13:21:17
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Jacek Ł. pisze:

    > Dokladnie - te regulatory z boku lagi. Jakbys miał byloby super.
    >
    > Te dolne trzymają tylko lage. Przynajmniej procedura, wygląda tak, że odkręcasz
    > te z boku lagi i spuszczasz olej a później te od spodu i wyciągasz lage.

    No to udalo mi sie wygrzebac jedna sztuke (ma srebrna sruba regulujaca
    zaworek, jak masz czerwone to najwyzej ja sobie podmienisz ze starych).
    Ale mam tylko 1 szt, druga gdzies wcielo w boju ;) Wiec jak ja chcesz to
    wal na priv.

    Pzdr
    --
    marider