  • 21. Data: 2017-03-15 21:30:57
    Temat: Re: Sprzęt po gwarncji
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-15 o 00:17, JoteR pisze:

    > E tam, trafiłaś na paskudny egzemplarz albo zalewałaś jakimiś
    > podejrzanymi atramentami (coś mi się kojarzą opowieści o zakupach
    > tuszu w Sadyba Mall).
    Kupowałam w Komputroniku, który tam miał swój sklep. Co prawda te tusze
    były tańsze od oryginałów.
    > Albo mnie się trafił wyjątkowy, bo od 8 lat grzecznie wszystko drukuje
    > pomimo nienajlepszego traktowania z odłączaniem od prądu na kilka
    > tygodni włącznie - w tym czasie nie mogła samooczyszczać głowicy. Ale
    > za to tylko na tuszach ActiveJet, a nie na popłuczynach po 3 zł z (za
    > przeproszeniem) Allegro.

    Trafiłeś na uczciwy model z produkcji. Ja kupilam pewnie jakąś
    naprawianą przez ich serwis i sprzedaną w sklepie jako nową. Do tej pory
    brzęczy mi w uszach pedalski głosik onego z serwisu autoryzowanego.

    --
    animka

  • 22. Data: 2017-03-15 21:40:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > mogła samooczyszczać głowicy. Ale za to tylko na tuszach ActiveJet, a
    > nie na popłuczynach po 3 zł z (za przeproszeniem) Allegro.

    Dodam jeszcze, że potem miałam drukarkę canon i jak coś w niej
    padlo/zablokowao się, a nie wiedzialam jak wejść do menu serwisowego to
    ją oddalam komuś (z portalu Olx) za darmo, bo musiałabym wywalić niemałe
    pieniądze na serwis.
    To było pare dni po skończeniu się gwarancji.
    Teraz mam drukarkę HP i mogę ją wyłączać kiedy chcę, a nawet ustawić za
    ile czasu drukarka ma się wyłączyć. Na jednych tuszach mogę wydrukować
    bardzo dużo i nie muszę sie denerwować, że zaraz tusze się skończą.

    --
    animka

  • 23. Data: 2017-03-16 11:17:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-03-15 o 21:40, Animka pisze:

> [...]
    > ile czasu drukarka ma się wyłączyć. Na jednych tuszach mogę wydrukować
    > bardzo dużo i nie muszę sie denerwować, że zaraz tusze się skończą.

    A ja widziałem Ferrari w serwisie, ale bardzie tam robią i to za jakie
    pieniądze.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 24. Data: 2017-03-18 14:26:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-15 14:28, J.F. wrote:
    > Cos w tym jest ... ale macie jakies doswiadczenia jaki procent sprzetu
    > konczy z powodu lutow, a jaki z powodu innych wad ?

    Na porządku dziennym są pękające kulki BGA w układach które
    wydzielajądużo mocy i przez to pojawiają sie naprężenia. Częsty
    przypadek w laptopach. Serwisy "garażowe" prawie na pewno wymienia je na
    Pb kiedy przelutowują taki scalak. Gdzieś są na necie zdięcia jak
    pokroili takie uszkodzone luty i widać jak kulka jest pęknięta. Ponadto
    wrócił problem wyrastania whiskerów. RoHS.

  • 25. Data: 2017-03-19 00:40:22
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

> [...]

    > ile czasu drukarka ma się wyłączyć. Na jednych tuszach mogę wydrukować
    > bardzo dużo i nie muszę sie denerwować, że zaraz tusze się skończą.

    nie no... można trollować i idzie to przeżyć, ale promować drukarki hp
    to czyste s***wysyństwo...

  • 26. Data: 2017-03-19 00:42:41
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-03-15 o 09:36, z pisze:

    > A chcesz się założyć że nic konkretnego z tego gadania/paplaniny nie
    > będzie? Oni wolą bronić demokracji :-)

    jak pojawiały się plotki, że Unia chce zachęcać do jednego standardu
    ładowania w telefonach, to też były jęki, ze to tylko marketing... na
    szczęście wtedy także byli puści narzekacze, bez krzty racji

  • 27. Data: 2017-03-19 00:56:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-19 o 00:40, PlaMa pisze:

    > nie no... można trollować i idzie to przeżyć, ale promować drukarki hp
    > to czyste s***wysyństwo...
    Gdzie napisałam, że promuję swoja drukareczkę? Ma Wifi, USB, dobrze,
    szybko drukuje (nawet dwustronnie) i na szczęście nie narzekam.
    Jak chcesz to podnoś pod niebiosa swojego Brotherka. Mnie to nic nie
    obchodzi.

    --
    animka

  • 28. Data: 2017-03-20 10:42:03
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-03-19 o 00:56, Animka pisze:

> [...]
    > szybko drukuje (nawet dwustronnie) i na szczęście nie narzekam.
    > Jak chcesz to podnoś pod niebiosa swojego Brotherka. Mnie to nic nie

    Pogodzę was, ja ma Canona co potrafi to wszytko o czym piszecie :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 29. Data: 2017-03-21 21:12:15
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 15 Mar 2017 21:30:57 +0100, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

    >Kupowałam w Komputroniku, który tam miał swój sklep. Co prawda te tusze
    >były tańsze od oryginałów.

    Ceny w Komputroniku to są zdrowo odstrzelone od normalności. Do mojej
    drukarki laserowej toner zamiennik u nich kosztuje 100 zł. Przyzwoity
    zamiennik w innym sklepie kosztuje 30-50 zł. Za 120 zł. to można kupić
    toner oryginalny, w sklepie stacjonarnym, partner Brothera.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2017-03-21 21:14:56
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 19 Mar 2017 00:42:41 +0100, PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    >jak pojawiały się plotki, że Unia chce zachęcać do jednego standardu
    >ładowania w telefonach, to też były jęki, ze to tylko marketing... na
    >szczęście wtedy także byli puści narzekacze, bez krzty racji

    No i co? Jest ten standard? Bo ja jakoś nie widzę. Apple ma swoejgo
    lightinga, cześć telefonów ma microUSB, część USB typu C. Gdzie ten
    standard?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280