  • 1. Data: 2009-05-03 05:28:18
    Temat: Sprzet do 1000W i 2 taryfy
    Od: "mw" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jezeli sprzet do 1000w jest wlaczony 24h doba to oplaca sie miec 2 taryfowa
    umowe z dostarczycielem pradu? tzn. czy oplaty za 2 taryfe nie beda wyzsze
    niz zysk na roznicy taryf. Miejsce to: Warszawa

  • 2. Data: 2009-05-03 08:31:22
    Temat: Re: Sprzet do 1000W i 2 taryfy
    Od: "Grupki" <j...@o...pl>

    Użytkownik "mw" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowe z dostarczycielem pradu? tzn. czy oplaty za 2 taryfe nie beda wyzsze
    > niz zysk na roznicy taryf. Miejsce to: Warszawa

    Po pierwsze NTG
    Po drugie wejdz sobie na odpowiednia strone i policz. Tego tez w szkole nie
    nauczyli??

  • 3. Data: 2009-05-03 21:02:36
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze NTG
    > Po drugie wejdz sobie na odpowiednia strone i policz. Tego tez w szkole nie
    > nauczyli??

    Tak jak radzi kolega policz.
    Ale raczej powinno wyjść drożej.

  • 4. Data: 2009-05-04 20:36:01
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    mw pisze:

    > Jezeli sprzet do 1000w jest wlaczony 24h doba to oplaca sie miec 2 taryfowa
    > umowe z dostarczycielem pradu?

    Przy sprzęcie włączonym 24/7 (niezależnie jakiej mocy) taniej wychodzi
    taryfa "płaska".

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/