-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!postnews.google.com!j18g2000yqd.googlegroups.com!not-for-mail
From: mic49 <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Sprzęgło, załączanie biegów
Date: Mon, 4 Oct 2010 10:15:20 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 37
Message-ID: <8...@j...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 89.76.144.232
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1286212520 30888 127.0.0.1 (4 Oct 2010 17:15:20 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Oct 2010 17:15:20 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: j18g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=89.76.144.232;
posting-account=SK8QMAkAAAAuQGZX6vW65lOdILjGASoE
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
.NET CLR 1.1.4322; InfoPath.1),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2315348
[ ukryj nagłówki ]Dzień dobry,
Proszę o pomoc w diagnozie, co to może być. Toyota diesel Verso,
sprzęgło hydrauliczne. Po kupnie nowego samochodu wszystko, po kilku
tys. km - co jakiś czas przy zmianie z jedynki na dwójkę (dokładnie w
momencie jedynka - luz) wrażenie, jakby ta jedynka się ześlizgnęła czy
zeskakiwała. Tak, jakby nie było dobrze załączona - chodzi tylko o
ruch jedynka - luz - dwójka.
Przy okazji różnych wizyt u dielera, stwierdzono, że sprzęgło coś za
mocno pracuje i była wymiana. Objawy ustąpiły - i znów kilka tys. km i
podobne odczucia przy wysprzęglaniu jedynki.
Dwa miesiące temu pojechałem z tym do dielera, serwisant stwierdził,
że jest nieco za duży luz na pedale sprzęgła, chodzi o odległość, jaką
trzeba pokonać wciskając pedał do wyczuwalnego oporu. Było to ok. 5-6
cm podczas gdy zwykle w tych samochodach ten luz jest ok. 2 cm.
Wymieniono płyn i odpowietrzono układ.
Objawy ustąpiły (raz na dwa dni się zdarzyło wspomniane wcześniej
wrażenie). No i teraz znów - po kilku tys. km to wrażenie, że bieg się
ześzlizguje - przy zmianie z jedynki - luz na dwójkę.
Jeszcze jedno - nie jestem jeszcze tego do końca pewien, ale wydaje mi
się, że czasami przy ruszaniu bieg bierze prawie przy podłodze, a
czasami delikatnie wyżej.
Co to może być, wszak nie jest to normalne zachowanie?
Michał
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.10 19:35 Robert Wicik
- 04.10.10 19:36 mic49
- 04.10.10 19:46 Robert Wicik
- 04.10.10 21:37 kml
- 07.10.10 11:00 Ariusz
- 07.10.10 12:10 kml
- 07.10.10 12:20 Robert Wicik
- 07.10.10 12:23 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-01-28 Poznań => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-27 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 nr KW to jednak dana osobowa
- 2025-01-27 Lokalizacja telefonu
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=