  • 21. Data: 2010-06-04 20:39:31
    Temat: Re: Sprzedaż rozbitego samochodu
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Przed powyzszym przestrzegam - pan Akahim bedzie musial byc w bazie
    > Schengen.

    Masz mozliwosc sprawdzenia dokumentow w sytuacji, gdy sprzedajesz
    komus cokolwiek? Jestes ekspertem od rozpoznawania falszywych
    paszportow?

    MJ

  • 22. Data: 2010-06-05 10:43:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > mam problem żeby się rozstać z
    > kilkoma budami od cc i punto :) emocjonalnie się do nich przywiązałem

    To rzeczywiście masz problem. ;) Może przerób je na budy dla psa? ;)

  • 23. Data: 2010-06-05 12:32:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-04, SW3 <s...@p...fm> wrote:

    > Czy kraj, w którym trzeba tak kombinować, żeby zrobić ze SWOIM samochodem
    > co się chce, można nazwać normalnym?

    Równie normalny co jego obywatele, którzy bez takich przepisów
    zostawiali by wraki po rowach, lasach i cudzych parkingach.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 24. Data: 2010-06-05 23:20:15
    Od: "Piotr Woszczyński" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrni0k9tf.bhi.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Równie normalny co jego obywatele, którzy bez takich przepisów
    > zostawiali by wraki po rowach, lasach i cudzych parkingach.

    No bo jakby nie można było "Panie władzo. Wzięli i ukradli.." a autko sobie
    w rowie, lasie czy na cudzym parkingu.. Weź no daj spokój
    Niby jest się właścicielem, ale jak co do czego to się nie jest.. (W sensie
    rozporządzanie swoim mieniem)

  • 25. Data: 2010-06-05 23:53:35
    Temat: Re: Sprzeda? rozbitego samochodu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-05, Piotr Woszczynski <p...@o...pl> wrote:

    > No bo jakby nie mo?na by?o "Panie w?adzo. Wzieli i ukradli.." a autko sobie
    > w rowie, lasie czy na cudzym parkingu.. We 1/4 no daj spokój

    No nie można, bardzo konkretne paragrafy za to są. Małomedialne, więc w
    prasie czy telewizji o tym nie słychać. Ale jak sobie człowiek
    przypomni jak wyglądały lasy w okolicach dużych miast w latach
    dzwiewięćdziesiątych i porówna z ich obecnym stanem to te przepisy
    działają, jest poprawa.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski