  • Data: 2010-04-17 09:27:08
    Temat: Sprzedaż przez pośredników
    Od: olo <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy ktoś z Was realizował i mógłby co nieco podzielić się wiedzą
    dotyczącą pośrednictwa w sprzedaży przez www? Mam na myśli sytuację taką:
    mam stronę internetową, która prezentuje produkt. Nie chcę zajmować się
    jego sprzedażą; chcę natomiast dogadać się ze sprzedawcami tego produktu
    w taki sposób, by użytkownik przeglądający moją stronę i chcący produkt
    zakupić został przekierowany na stronę sprzedawcy gdzie będzie mógł
    faktycznie dokonać transakcji. Ja natomiast chciałbym uzyskać procentową
    marżę od zakupu. Jaki byłby najlepszy mechanizm monitorujący taką
    transakcję, by jedna i druga strona nie czuła się oszukiwana i była
    pewna ilości transakcji dokonanych w ten sposób.

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products