  • Data: 2010-04-17 21:44:35
    Temat: Re: Sprzedaż przez pośredników
    Od: olo <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2010 17:26, Ghost pisze:
    > Najpewniej to hostowac wszystkich posrednikow i wlasny serwis na tym
    > samym serwerze - po prostu poza towarem dac posrednikom tez narzedzie do
    > sprzedazy. Wtedy widzisz wszystko - no chyba, ze zaczna sie dogadywac
    > poza serwisem ale na to nie ma rady.

    zapewne tak. Ale może ujmę to inaczej, operując na realiach.

    Prowadzimy serwis jak w stopce. Alkoholi nie sprzedajemy (mniejsza już o
    to dlaczego). Prowadzimy wyłącznie serwis informacyjny. Niemniej wiele
    firm/dystrybutorów prowadzi sprzedaż przez internet. Chcemy się z nimi
    dogadac, umieścić na naszej stronie opcje "kup", która prowadzi na ich
    stronę gdzie alkohol można kupić. Chcemy jednak mieć możliwość wglądu w
    to, kto za pośrednictwem naszej witryny kupuje u nich i na tej podstawie
    wystawić fakturę (procent od sprzedaży, więc musimy wiedzieć kto i ile
    kupił)

    Nie jestem zatem w stanie ich hostować :), gdyż ich strony po prostu już
    istnieją, pomijając już nawet fakt, że nie zajmuję się hostingiem

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products