-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Grzybol" <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Sprzedaż motocykla a jazda próbna
Date: Sun, 12 Apr 2009 10:04:15 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 17
Message-ID: <grs7dq$4k1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: abhm58.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1239523578 4737 83.7.102.58 (12 Apr 2009 08:06:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Apr 2009 08:06:18 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Antivirus: avast! (VPS 090411-0, 2009-04-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:593346
[ ukryj nagłówki ]Mam takie pytanko/dylemat. Jaki macie doświadczenia z jazdą próbną podczas
sprzedaży swojego moto? Czy pozwolić na jazdę próbną bez żadnych obwarowań?
Czy może braż równowartość moto przed jazdą? Czy może jakąś kaucję w w
ysokości powiedzmy 1000-2000 zł na pokrycie ewentualnych kosztów naprawy po
szlifie (ewentualnym). Chodzi mi o Wasze konkretne doświadczenia, nie
imaginacje i teorie. Sprzedałem w życiu parę motocykli. Niektórzy chcieli
jeździź na próbę inni nie. Jakoś tak głupio mi było wołać o kasę przed
zakupem. Ci co jeździli, wrócili cało:-) Ale raz miałem dylemat - przyjechał
chłopaczek jakieś 18 lat na małym pierdzipedzie oglądać BMW F650. Chłopak
ważył jakieś 55 kilo, nie jeździł wcześniej na większych maszynach. Chciał
się przejechać. Pozwoliłem mu, pojechał wrócił. Wszystko OK. Ale co jakby
ktos się rozwalił podczas próby? Takie dywagacje świąteczne:-)
--
Grzybol
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.09 08:18 WIADRO
- 12.04.09 09:23 Andrzej Luczak
- 12.04.09 14:21 maverik
- 12.04.09 15:57 Jacek Różański
- 12.04.09 16:06 Alti
- 12.04.09 16:18 Leszek Karlik
- 12.04.09 16:22 Kuba \(aka cita\)
- 12.04.09 16:37 Leszek Karlik
- 12.04.09 17:28 Grzybol
- 12.04.09 17:36 Kuba \(aka cita\)
- 12.04.09 17:40 Grzybol
- 12.04.09 17:45 Grzybol
- 12.04.09 17:52 Kuba \(aka cita\)
- 12.04.09 18:01 Leszek Karlik
- 12.04.09 18:05 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=