  • Data: 2009-04-12 17:36:35
    Temat: Re: Sprzedaż motocykla a jazda próbna
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek Karlik wydusił z siebie te słowy:

    > Nieno, opcja że kupujący przyjeżdża na przejażdżkę testową, odjeżdża
    > i nie wraca to całkiem realna i nie przesadzona niestety jest. :-)

    wg mnie to bzdura na kółkach .. tak samo realna, jak kradziez moto na stacji
    benzynowej.
    Zdarzyć sie moze - oczywiście, ale żeby od razu robić takie głupie rzeczy
    jak kaucja w wysokosci równej wartości moto?!
    Ja sprzedaje auta .. i jakbym tak mial podchodzić do klientów .. to o połowe
    mniejszą sprzedaż bym miał... nie wspominając już o tym, ze na kredyt nie
    mógłbym sprzedawac.

    I teraz na koniec jeszcze jedno - jak ktoś przyjeżdza oglądać moto .. to
    zwykle (w 99%?) przyjeżdza czymś i z kimś.
    Na moto jedzie jedna osoba, druga zostaje .. pojazd, ktorym przyjechali
    także...

    Niewyobrażam sobie sytuacji, kiedy jade do kogoś kupować motor i zeby sie
    przejechać i sprawdzić czy all jest ok .. musze zostawić całe siano za
    motor.. bo równie prawdopodobne jest, ze sprzedający, kiedy ja już wróce,
    powie albo "jakie siano, ja nic nie dostałem, spadaj", albo "motocykl
    kupiony, tu masz umowe, w domu mozesz sobie ją podpisac, si ja"
    Skoro już mamy być nieufni to dlaczego w jedną strone.

    Proponuje jednak zamiast obustronnej nieufnosci włączyć obustronne zaufanie
    z sporą dozą ostrożności... zamiast robić jakieś dziwne ruchy z pieniędzmi.
    Oczywiście prośba o pozostawienie np. dokumentu, albo cóś .. pewnie bylaby
    uzasadniona

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI