  • 21. Data: 2012-04-24 11:11:29
    Temat: Re: Sprzedam swoją żółtaczkę.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 10:31, Monster pisze:

    > Jak wrócę do domu będzie 77:-)
    > Mogłeś napisać wcześniej,nie wiedziałem że kupiłem popsuty:-/

    Stales sie ofiara oszustow lub wlasniej niewiedzy. Prawie cale Allegro
    wie ze nie istnieja sprawne motocykle o przebiegu >40 kkm.

    > No,a pomyśleć że Niemce mogli przy budziku grzebać,to mogłoby się
    > okazać że mógłbym nawet dożyć remontu silnika!!

    Germanski oprawca chetnie oszuka biednego polskiego motocykliste.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 22. Data: 2012-04-24 11:11:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/24/2012 11:11 AM, Kuczu wrote:

    > Stales sie ofiara oszustow lub wlasniej niewiedzy. Prawie cale Allegro
    > wie ze nie istnieja sprawne motocykle o przebiegu >40 kkm.

    A jak są ~40 kkm to już są po wymianie sprzęgła i rozrządu.

    > Germanski oprawca chetnie oszuka biednego polskiego motocykliste.

    Właściciel BMW zostaje oszukany jeszcze w salonie, że niby zanabył motocykl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2012-04-24 22:21:49
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-24 11:11, AZ pisze:

    > A jak są ~40 kkm to już są po wymianie sprzęgła i rozrządu.
    To nie KHI że się te elementy co roku wymienia.W obydwu swoich sprzętach
    mam porządne suche,odporne na wątki olejowe sprzęgła,w zasadzie nie do
    zamęczenia:-)
    Rozrząd też odporny i trudny do zaj..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2012-04-24 22:32:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 11:11, AZ pisze:

    > A jak są ~40 kkm to już są po wymianie sprzęgła i rozrządu.

    Bo teraz to takie tandetne to wszystko robia. Kiedys rozrzad wytrzymywal
    100 kkm a sprzeglo bylo niemal wieczne. Globalizacja i tandeta Panie.

    > Właściciel BMW zostaje oszukany jeszcze w salonie, że niby zanabył
    > motocykl.

    Ze niby zanabyl bezawaryjny motocykl. I nowy wlasciciel jest o tym
    ciagle swiecie przekonany, nawet po 15. naprawie gwarancyjnej (odplatnej
    oczywiscie).

  • 25. Data: 2012-04-24 23:36:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/24/2012 10:32 PM, Kuczu wrote:

    > Bo teraz to takie tandetne to wszystko robia. Kiedys rozrzad wytrzymywal
    > 100 kkm a sprzeglo bylo niemal wieczne. Globalizacja i tandeta Panie.

    No. A tak swoją drogą, to chwilę po kupnie spojrzałem na napinacz, był
    napięty na 8 pstryknięć, teraz po 80 kkm nadal jest tak samo to nie wiem
    kiedy ten rozrząd się zużyje... Chciałbym wiedzieć ile te sztuki z
    allegro mają naprawdę najechane, że wymagały wymiany rozrządu.

    > Ze niby zanabyl bezawaryjny motocykl. I nowy wlasciciel jest o tym
    > ciagle swiecie przekonany, nawet po 15. naprawie gwarancyjnej (odplatnej
    > oczywiscie).

    Eeee, doktorski wcześniej się poddał.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-04-25 12:05:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bo teraz to takie tandetne to wszystko robia. Kiedys rozrzad
    > wytrzymywal 100 kkm a sprzeglo bylo niemal wieczne. Globalizacja i
    > tandeta Panie.

    Chyba, że w VXie to mogło i po 20kkm być do wymiany.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 27. Data: 2012-04-25 12:55:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-25 12:05, Jasio pisze:

    > Chyba, że w VXie to mogło i po 20kkm być do wymiany.

    Juz chyba dawno temu ustalilismy ze VX800 to syf i tandeta gorsza od GS500E.

  • 28. Data: 2012-04-25 12:58:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/25/2012 12:55 PM, Kuczu wrote:

    > gorsza od GS500E.

    Błuźnisz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-04-25 13:06:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Juz chyba dawno temu ustalilismy ze VX800 to syf i tandeta gorsza od
    > GS500E.

    Ale przynajmniej z fauką.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 30. Data: 2012-04-25 13:38:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-25 13:06, Jasio pisze:

    > Ale przynajmniej z fauką.

    Z Intrudera, sie nie liczy. BTW. Tak samo zrobiony Sachs Roadster wydaje
    sie lepiej i ladniej wykonany.