  • 1. Data: 2012-04-22 22:13:01
    Temat: Sprzedam swoją żółtaczkę.
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Raz na jakiś czas można:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2296530917
    Na hasło Precel zero zniżek,no mogę ewentualnie gwoździem się podpisać.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 2. Data: 2012-04-23 08:41:46
    Temat: Re: Sprzedam swoją żółtaczkę.
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2296530917

    Ty, ale on ma ujebany wahacz z jednej strony.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2012-04-23 09:04:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Ty, ale on ma ujebany wahacz z jednej strony.

    Przeciez i tak bys nie kupil zoltaczki bo z zoltaczka nie moglbys
    sprzedawac swojej krwi do korporacji farmaceutycznych!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 4. Data: 2012-04-23 15:46:54
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Ty, ale on ma ujebany wahacz z jednej strony.

    Jak dla Ciebie powinien być normalny,nie widziałem podwójnych w Ikarusach.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-04-23 21:36:40
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 23 Kwi, 15:46, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Jak dla Ciebie powinien być normalny,nie widziałem podwójnych w Ikarusach.

> [...]

    Tomek a tak z czystej ciekawości co to jest za czujnik z kablem przy
    tylnim kole,przy kardanie?Pytam bo w moim GS-ie ( też bez ABS-u ) nic
    tam nie ma.
    Pozdroo

  • 6. Data: 2012-04-23 22:10:36
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Kwi, 08:41, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Ty, ale on ma ujebany wahacz z jednej strony.
    Nie wspominajac, ze nie podal nawet ile to idzie.
    Bez sensu. I kto to kupi?

    --
    amos

  • 7. Data: 2012-04-23 22:36:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-23 21:36, siinski pisze:

    > Tomek a tak z czystej ciekawości co to jest za czujnik z kablem przy
    > tylnim kole,przy kardanie?Pytam bo w moim GS-ie ( też bez ABS-u ) nic
    > tam nie ma.

    czujnik predkosci ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2012-04-23 22:41:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-22 22:13, Monster pisze:

    > Raz na jakiś czas można:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2296530917
    > Na hasło Precel zero zniżek,no mogę ewentualnie gwoździem się podpisać.

    Kurde, gdybym nie mial Ulyssesa to bym sobie takie cus zakupil. Ale Ona
    mnie zabije gdy nabede trzeci motocykl.

  • 9. Data: 2012-04-23 22:47:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 22:36, Kuczu pisze:

    > czujnik predkosci ?

    Aż sprawdziłem bo zapomniałem co to było:
    PULSE GENERATOR, SPEEDOMETER.
    Do ABSu szedł drugi,coś mi się przypomina z poprzedniej sztuki.
    W tej mimo że bez,a laga ma uchwyt czujnika.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-04-23 22:49:35
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-23 22:41, Kuczu pisze:

    > Kurde, gdybym nie mial Ulyssesa to bym sobie takie cus zakupil. Ale Ona
    > mnie zabije gdy nabede trzeci motocykl.

    He he dokładnie z tego powodu wystawiłem,trzeciego nie przełknie,a miała
    być dożywotka,no chyba że nie pójdzie.
    --
    Tomek
    BMW R1100S