  • 1. Data: 2009-12-01 08:11:08
    Temat: Sprzedam Deauville '98
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_dea
    uville_1998_r.html
    Nie chce mi się gadać, wszystko jest na aukcji.
    Jak nie sprzedam to właduję w nią jeszcze trochę, w końcu drogie mamy
    hobby, nie?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98 - idź fpizdu

  • 2. Data: 2009-12-01 08:31:08
    Temat: Re: Sprzedam Deauville '98
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Marcin Gardeła napisał(a):
    > http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_dea
    uville_1998_r.html
    > Nie chce mi się gadać, wszystko jest na aukcji.

    ej no co jest??? zakochany byles przeciez...
    co teraz? Charlej?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 3. Data: 2009-12-01 08:41:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    uville_1998_r.html

    > ej no co jest??? zakochany byles przeciez...
    > co teraz? Charlej?

    nowsza corolla

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 4. Data: 2009-12-01 08:51:14
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:
    http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_dea
    uville_1998_r.html

    > ej no co jest???

    Chujnia.

    > zakochany byles przeciez...

    No właśnie, miłość do modelu zostaje, z tą suką się po prostu nie mogę
    dogadać.

    > co teraz? Charlej?

    Łojeju, broń Boże, NT650V 2002-4 albo NT700V. Ostatecznie XJ900S.

  • 5. Data: 2009-12-01 10:03:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Marcin Gardeła pisze:
    > http://www.allegro.pl/item833366206_honda_nt650v_dea
    uville_1998_r.html

    > NT650V Deauville '98 - idź fpizdu

    Ładnieś ją zareklamował.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-12-01 10:25:13
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Magic wrote:
    > Ładnieś ją zareklamował.

    To stwierdzenie reprezentuje moje samopoczucie w tym temacie.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 7. Data: 2009-12-01 11:56:45
    Od: Eskimos <b...@t...pl>

    On Tue, 1 Dec 2009 11:25:13 +0100, Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    wrote:

    >To stwierdzenie reprezentuje moje samopoczucie w tym temacie.

    A co? Ciągle to samo co w maju?

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 8. Data: 2009-12-01 12:07:42
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Eskimos wrote:
    > A co? Ciągle to samo co w maju?

    tak

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 9. Data: 2009-12-01 17:36:51
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak
    Kurdę jak poczytałem co w niej wymieniłeś to ci się nie dziwię podejścia do
    Niej. Ja co prawda mam Trampka czyli ten sam silnik jest z 95r i 60 000 km
    i poza regulacjami, filtrami olejem i i wymianą tarcz sprzęgłowych nic w nim
    nie wymieniałem i śmigam dalej. Taki Ci się trafiło.

    Cezar

  • 10. Data: 2009-12-01 18:35:32
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

> [...]
    > i poza regulacjami, filtrami olejem i i wymianą tarcz sprzęgłowych nic w nim
    > nie wymieniałem i śmigam dalej. Taki Ci się trafiło.

    W Trampku '95 jest inny silnik, chociaż bardzo podobny.
    Taki sam jak w NT650V jest w Trampkach 2000-2007.

    Ale do rzeczy. Marcin, zerknij jeszcze na pompę paliwa,
    czy styki w niej nie są powypalane. To ta sama co w Africe = te same
    problemy.
    Być może jest już zjechana i nie pracuje właściwie. Za mało paliwa =
    muł.
    Moja dała o sobie znać już po 32kkm.

    Pozdro,
    __