-
1. Data: 2010-03-09 18:09:40
Temat: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>
Hej
Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z usa?
Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to 3.0l i 154km
Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
Pozdr
-
2. Data: 2010-03-09 18:21:19
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: "Marek P." <m...@g...pl>
TIM wrote:
> Hej
> Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z
> usa? Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to
> 3.0l i 154km Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
> Pozdr
Sprinter jest sprzedawany w USA pod markami Freightliner i Dodge.
Prawdopodobnie będzie też miał jego silniki.
-
3. Data: 2010-03-09 18:29:59
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: "Marek P." <m...@g...pl>
Marek P. wrote:
> TIM wrote:
>> Hej
>> Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z
>> usa? Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to
>> 3.0l i 154km Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
>> Pozdr
Znalazłem też coś takiego
"Do napędu stosowany jest tylko jeden rodzaj silnika. Jest to
pięciocylindrowa, wysokoprężna i turbodoładowana jednostka napędowa o
pojemności 2.687 ccm i mocy 154 KM. To znany, mercedesowski silnik CDI z
systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu "
http://admoto.pl/pub/article_print.asp?g=GS&n=866&f=
wf_1647.xml&artykul=Z+Europy+do+USA&dat=
-
4. Data: 2010-03-09 22:56:39
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>
Użytkownik "Marek P." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hn60j8$6ev$1@inews.gazeta.pl...
> Marek P. wrote:
>> TIM wrote:
>>> Hej
>>> Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z
>>> usa? Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to
>>> 3.0l i 154km Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
>>> Pozdr
>
>
>
> Znalazłem też coś takiego
> "Do napędu stosowany jest tylko jeden rodzaj silnika. Jest to
> pięciocylindrowa, wysokoprężna i turbodoładowana jednostka napędowa o
> pojemności 2.687 ccm i mocy 154 KM. To znany, mercedesowski silnik CDI z
> systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu "
>
> http://admoto.pl/pub/article_print.asp?g=GS&n=866&f=
wf_1647.xml&artykul=Z+Europy+do+USA&dat=
To poprzedni model sprintera
Ja mowie o najnowszym czyli 906
Taki silnik pakuja w stanach
http://www.dodge.com/en/2009/sprinter/capability/pow
ertrain/
Ciekawe 154 koniki z 3.0l V6 a w europie 164km z 2,2l
-
5. Data: 2010-03-10 12:41:55
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: "Konrad" <r...@w...pl>
> To poprzedni model sprintera
> Ja mowie o najnowszym czyli 906
> Taki silnik pakuja w stanach
> http://www.dodge.com/en/2009/sprinter/capability/pow
ertrain/
> Ciekawe 154 koniki z 3.0l V6 a w europie 164km z 2,2l
Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec
silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ...
-
6. Data: 2010-03-10 13:27:43
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>
> Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec
> silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ...
a co maja oktany do mocy??
PS. w samochodzie nie moc ma znaczenie a moment...i w amerykanskich mocy moze
duzo nie ma ale za to moment masz wysoki przyniskich obrotach i efekt jest taki
ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2010-03-10 16:09:09
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: "Roman" <g...@w...pl>
>
> Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec
> silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ...
No i co oktany maja do diesla......
-
8. Data: 2010-03-10 17:01:26
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: raadaar <r...@g...com>
On 10 Mar, 13:27, "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> wrote:
> PS. w samochodzie nie moc ma znaczenie a moment...
Tak. W tych samochodach bez skrzyni biegów...
> efekt jest taki
> ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000
A nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni
głównej ?
-
9. Data: 2010-03-10 18:06:48
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>
W dniu 2010-03-10 17:01, raadaar pisze:
>> efekt jest taki
>> ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000
> A nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni
> głównej ?
>
Zależy, ale wyobraź sobie szybkoobrotową wiertarkę jadącą 100km/h przy
takich obrotach ??
Trzeba mieć jeszcze odpowiedni moment obrotowy niski, żeby to wszystko
było odpowiednio napędzane.
Pozdrawiam !!
-
10. Data: 2010-03-10 21:12:32
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA
Od: raadaar <r...@g...com>
On 10 Mar, 18:06, Czarek Daniluk <c...@u...com> wrote:
> W dniu 2010-03-10 17:01, raadaar pisze:
>
> >> efekt jest taki
> >> ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000
> > A nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni
> > głównej ?
>
> Zależy, ale wyobraź sobie szybkoobrotową wiertarkę jadącą 100km/h przy
> takich obrotach ??
> Trzeba mieć jeszcze odpowiedni moment obrotowy niski, żeby to wszystko
> było odpowiednio napędzane.
Nie zrozumiałem przykładu.