  • 1. Data: 2014-03-26 12:03:14
    Temat: Sprezyny - producent
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Zrobiłem dla dzieci ogrodowy bujaczek (taka zabawka na sprężynie). Tu
    przykład:

    http://allegro.pl/ogrod-architektura-ogrodowa-77733?
    string=bujak&search_scope=category-5

    no i mam problem, bo zrobiłem wszystko _oprócz_ sprężyny :-)

    Potrzebuję taką o wymiarach mniej więcej: 40cm długości, 20cm średnicy i 2cm
    grubość drutu (takie wymiary zmierzyłem na placu zabaw). Szukałem na
    aukcjach i w sklepach z akcesoriami do ogrodów, ale nic nie znalazłem.
    Chciałbym poszukać w sklepach motoryzacyjnych, ale nigdzie nie spotkałem
    wyszukiwarki po rozmiarze wszędzie jest po marce.modelu.

    Może ktoś z szanownych grupowiczów podpowie model/markę samochodu w którym
    są/były używane sprężyny o podobnych wymiarach.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję w imieniu dzieci
    Ergie

  • 2. Data: 2014-03-26 13:03:06
    Temat: Re: Sprezyny - producent
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2014-03-26 12:03, Ergie pisze:

> [...]
    >
    > Może ktoś z szanownych grupowiczów podpowie model/markę samochodu w
    > którym są/były używane sprężyny o podobnych wymiarach.

    Nie prościej udać się na najbliższy szrot?

  • 3. Data: 2014-03-26 22:30:54
    Od: giecik <g...@S...pl>

> [...]
    > którym są/były używane sprężyny o podobnych wymiarach.
    >
    > Pozdrawiam i z góry dziękuję w imieniu dzieci

    Akurat jestem w trakcie wymiany sprezyn w Fiacie Punto także jutro
    popołudniu dam znać jak wyglądają wymiary

  • 4. Data: 2014-03-26 23:00:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 26 Mar 2014 12:03:14 +0100, Ergie napisał(a):

    > Może ktoś z szanownych grupowiczów podpowie model/markę samochodu w którym
    > są/były używane sprężyny o podobnych wymiarach.

    Takie coś to by musiało być coś wielkiego - ciężarówki, może ciężkie
    dostawczaki.
    W osobowych samochodach masz mniejsze sprężyny - dużo krótsze i dużo
    bardziej miękkie.

    Tu zapytaj, może zrobią jedną sztukę:
    http://sprezpol.eu/

  • 5. Data: 2014-03-27 09:21:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "RD" napisał w wiadomości grup

    > Nie prościej udać się na najbliższy szrot?

    Może i prościej, ale na tym w Gliwicach (a innych nie znam) to wygląd atak,
    że jak nie powiesz czego chcesz to nic nie dostaniesz. Panowie są _mocno_
    niekomunikatywni :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2014-03-27 09:28:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    t...

> [...]
    > dostawczaki.
    > W osobowych samochodach masz mniejsze sprężyny - dużo krótsze i dużo

    Dzięki jak nie znajdę gotowców to pewnie tak to się skończy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2014-03-27 11:44:16
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Mi się wydaje że kolejowa sprężyna mogłaby przypasować.
    W jakiejś lokomotywowni pewnie by za flaszkę załatwili.

  • 8. Data: 2014-03-27 11:54:46
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2014-03-27 11:44, spider pisze:
    > Mi się wydaje że kolejowa sprężyna mogłaby przypasować.
    > W jakiejś lokomotywowni pewnie by za flaszkę załatwili.

    Polska Panie, Polska właśnie. Wydawać by się mogło, że te czasy
    minęły, ale nie. Dziś nadal można rozkraść firmę (i nie ważne, czy
    państwową, czy prywatną), za flaszkę. Jest na to 100% przyzwolenie
    społeczne - to można - i nie ma w tym nic złego (?).

  • 9. Data: 2014-03-27 17:25:33
    Od: Damian G <d...@u...gmail.com>

    W dniu 26.03.2014 12:03, Ergie pisze:
> [...]
    > 2cm grubość drutu (takie wymiary zmierzyłem na placu zabaw). Szukałem na
    > aukcjach i w sklepach z akcesoriami do ogrodów, ale nic nie znalazłem.

    Słabo szukałeś:
    http://allegro.pl/just-fun-wytrzymala-sprezyna-do-bu
    jaka-i4047084614.html

    Dane techniczne:

    - grubość pręta 20 mm. - wymiary - 40 x 20 cm
    - zgodność z normą EN-1176
    - waga 1 szt - 11 kg

    Cena niezła - pewnie za tą zgodność z normą..

    --
    Damian

  • 10. Data: 2014-03-27 23:26:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ergie pisze tak:

    > Może i prościej, ale na tym w Gliwicach (a innych nie znam) to
    > wygląd atak, że jak nie powiesz czego chcesz to nic nie
    > dostaniesz. Panowie są _mocno_ niekomunikatywni :-)

    Przednia z golfa 2 jest podobna ale z tymi 2cm grubości drutu to chyba
    tylko od kolfomotywy :)

    --
    Piter