  • 11. Data: 2010-05-29 22:45:02
    Temat: Re: Sprawdzone www o pogodzie...?
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 29 Maj, 18:51, duddits <d...@N...pl> wrote:

    > ... i też słyszałem, że new.meteo.pl to jest to :)

    Te modele numeryczne sa fajne, bo ladnie tam wszystko wyglada, jednak
    to tylko obliczenia komputerowe. Najlepiej porownywac wiele zrodel
    prognoz, sprawdzac zdjecia satelitarne (widac dobrze nadciagajace
    fronty i ich predkosc) i radary pogodowe (np. wyladowania
    atmosferyczne - widac gdzie burze juz ostro napierdzielaja :). Zrodlem
    wielu serwisow i tak sa dane IMGW, wiec sprawdzaj na imgw.pl i
    pogodynka.pl plus jakies tam zagraniczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 12. Data: 2010-05-30 07:55:05
    Od: mk <d...@t...pl>

    Meteo.icm.edu.pl jest OK, na krótko możesz sobie popatrzeć co się dzieje
    i na co się zanosi:
    http://sat24.com/frame.php?html=view&country=pl
    Tu jest prognoza
    http://131.54.120.150/index.cfm?section=region5day
    i tu:
    http://ows-public.sembach.af.mil/index.cfm?section=S
    FCProg
    Pdr. M

  • 13. Data: 2010-05-30 20:37:05
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tu i wybierz model UM http://new.meteo.pl/
    > Coamps mija sie z prawda.

    Ostatnie 3 tygodnie w Olsztynie sprawdzał się COAMPS. Choć uznawany za
    gorszy, przewidywał w 85% tak na oko. Dzisiaj się UM sprawdził jeśli chodzi
    o deszcz.

    szauek

  • 14. Data: 2010-05-30 20:40:49
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Barnaba" napisał w wiadomości news:...
    > [...] sprawdzac zdjecia satelitarne

    Polecam http://sat24.com/

    szauek

  • 15. Data: 2010-05-30 20:48:49
    Od: n...@s...com

    On Sun, 30 May 2010 22:37:05 +0200, "szauek"
    <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> wrote:

    >Ostatnie 3 tygodnie w Olsztynie sprawdzał się COAMPS. Choć uznawany za
    >gorszy, przewidywał w 85% tak na oko. Dzisiaj się UM sprawdził jeśli chodzi
    >o deszcz.

    W Krakowie najlepiej sie sprawdza zerkniecie za okno.

    Cieszezemoglempomoc.
    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 16. Data: 2010-05-30 21:00:27
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > W Krakowie najlepiej sie sprawdza zerkniecie za okno.
    >
    > Cieszezemoglempomoc.

    Jaki masz model okna?

    szauek

  • 17. Data: 2010-05-30 21:01:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    szauek pisze:

    > Jaki masz model okna?

    W kraku to on se przez to okragle w pralce patrzy i mu sie sprawdza.

    KJ i sloneczna Warszawa po burzy

  • 18. Data: 2010-05-30 21:13:18
    Od: n...@s...com

    On Sun, 30 May 2010 23:00:27 +0200, "szauek"
    <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> wrote:

    >Jaki masz model okna?

    Taki z szybami.

    pozdr
    newrom i okienny hajtek.

  • 19. Data: 2010-05-30 21:25:36
    Od: Arni <n...@s...org>

    n...@s...com pisze:

    > Taki z szybami.

    no to najwyzsza półka, tansze modele nie maja szyb.
    A klamki masz?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 20. Data: 2010-05-31 06:02:37
    Od: n...@s...com

    On Sun, 30 May 2010 23:25:36 +0200, Arni <n...@s...org> wrote:

    >A klamki masz?

    Nie. Ale spodobalo mi sie strzelanie, wiec moze sobie kupie!

    pozdr
    newrom