eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprawdzenie stanu akuSprawdzenie stanu aku
  • X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr1482298otg.14.1486558385507; Wed, 08
    Feb 2017 04:53:05 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr1482298otg.14.1486558385507; Wed, 08
    Feb 2017 04:53:05 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!r185no1774
    84ita.0!news-out.google.com!15ni636itm.0!nntp.google.com!r185no178572ita.0!post
    news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 8 Feb 2017 04:53:05 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
    References: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Sprawdzenie stanu aku
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 08 Feb 2017 12:53:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599098
    [ ukryj nagłówki ]

    Raczej zle myslisz. Interesuje Cie rezystancja wewnetrzna bo od niej zaezy czy
    pociagniesz dostatecznie duzy prad przy jakims minimalnym napieciu umozliwiajacym
    zaplon. Bo co z tego ze rozrusznik pobierze 100A jak w tym czasie napiecie na
    akumulatorze spadnie do 7V. Od pojemnosci zalezy na ile pradu wystarczy. I jego
    wystarcza na roznie w zaleznosci od tego jaki prad jest pobierany. Prosciej ocenic
    stan sprawdzajac ile pradu w akumulator zapakujesz. Bierzesz ksiazkowo rozladowany i
    podlaczasz do prostownika a prostownik do gniazdka przez miernik mocy. Ladujesz do
    ksiazkowych dla samochodu 14,5V i mozesz pokazane kWh przeliczyc na Ah. Ujmujesz z
    tego ze 30% i mniej wiecej wiesz w jakim akumulator jest stanie. Fakt znany od dawna
    jest taki ze akumulatory wykanczaja uzytkownicy poprzez glupie dzialania. Na jakims
    portalu napisza artykul sponsorowany ze przez zima nalezy zadbac o akumulator i go
    naladowac. Przed zima jak cos szwankuje to trzeba sprawdzic rozrusznik i alternator z
    okolicami nie akumulator jak kreci. A jak pomimo tego ze w instalacji jest prawidlowe
    napiecie i klemy czyste a nastepnego dnia nie chce odpalic to trzeba wymienic
    akumulator.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: