    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 14 Jan 2016 10:17:05 -0800 (PST)
    Subject: Sprawca zdarzenia - co musi dostarczyć?
    From: Lisciasty <l...@p...pl>

    Przerysowałem samochód sąsiada na wąskim parkingu, napisałem
    oświadczenie, opisujące całe zdarzenie, w tym szczegółowo uszkodzenia
    obu samochodów. Podałem swoje dane (włącznie z numerem prawa jazdy,
    kategoriami, numerem dowodu osobistego itp.), numer polisy,
    adres wydawcy polisy i kupę innych dupereli (sąsiad chciał na wszelki
    wypadek, to stwierdziłem że wpiszę). Szczegóły dotyczące obu samochodów
    zostały zawarte, adnotacja o braku świadków również.
    Dzisiaj jakiś młodszy likwidator spamuje mnie papierem, iż mam mu
    dostarczyć:

    - druk "oświadczenie sprawcy", w którym jest nawet mniej informacji niż w moim
    oświadczeniu
    - obustronną kopię dowodu rejestracyjnego
    - obustronną kopię prawa jazdy

    Czy ja mu to muszę dostarczyć faktycznie? Lub inaczej,
    czy nie dostarczając tego, spowoduję perturbacje w naprawie
    samochodu poszkodowanego? Niespecjalnie mi się chce tracić
    na to czas, zwłaszcza że jak kiedyś miałem podobną sprawę
    to nikt ode mnie takich pierdół nie wymagał.
    Poradźta!

    L.