    From: Hautameki <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest
    Date: Sat, 16 Jan 2010 01:04:49 -0800 (PST)

    Pomocy ;)

    Wczoraj byłem taki genialny, że przy - 10-stopniowym mrozie zachciało
    mi się umyć samochód na myjni. Efekt mycia poza wrażeniami wzrokowymi
    (najczystsze auto na ulicy) był taki, że pozamarzały mi zamki. Nie
    było by problemu gdybym musiał wchodzić do kabiny przez bagażnik.
    Niestety jest znacznie gorzej. Otworzyły się tylko drzwi od strony
    pasażera, których nie można zamknąć. Auto jest ciągle otwarte, nie
    można się nim normalnie poruszać. Zamek utkwił w pozycji otwartej. Nie
    posiadam garażu. Nie mam w swoim zasięgu osób, które garaż by
    udostępniły.

    Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
    sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

    pozdr. H