-
1. Data: 2016-09-12 11:43:20
Temat: Spór w aliexpress
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).
Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?
-
2. Data: 2016-09-12 19:12:03
Temat: Re: Spór w aliexpress
Od: Trybun <C...@j...ru>
W dniu 2016-09-12 o 11:43, r...@k...pl pisze:
> Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).
>
> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
>
> Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?
Nie idzie poczekać z tym aż towar przyjdzie?
-
3. Data: 2016-09-13 10:12:57
Temat: Re: Spór w aliexpress
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Mon, 12 Sep 2016 19:12:03 +0200, w <57d6e1de$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <C...@j...ru> napisał(-a):
> W dniu 2016-09-12 o 11:43, r...@k...pl pisze:
> > Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).
> >
> > Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
> >
> > Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?
>
> Nie idzie poczekać z tym aż towar przyjdzie?
Nie wiem. Spór może być otwarty przez miesiąc?
-
4. Data: 2016-09-13 22:17:29
Temat: Re: Spór w aliexpress
Od: Akarm <a...@w...pl>
W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
napisał:
> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
> Jaką mam gwarancję, że wyślę?
To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem jest
sumienie.
--
Akarm
-
5. Data: 2016-09-14 08:00:18
Temat: Re: Spór w aliexpress
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Akarm a...@w...pl ...
>> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
>
> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
>
>> Jaką mam gwarancję, że wyślę?
>
> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku
> gwarantem jest sumienie.
>
;-)
-
6. Data: 2016-09-14 09:34:38
Temat: Re: Spór w aliexpress
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
<8...@g...c
om>, Akarm <a...@w...pl>
napisał(-a):
> W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
napisał:
> > Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
>
> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
>
> > Jaką mam gwarancję, że wyślę?
>
> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem
jest sumienie.
Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)
-
7. Data: 2016-09-14 09:59:40
Temat: Re: Spór w aliexpress
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-09-14 o 09:34, r...@k...pl pisze:
> Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
> <8...@g...c
om>, Akarm <a...@w...pl>
> napisał(-a):
>
>> W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
napisał:
>>> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
>>
>> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
>>
>>> Jaką mam gwarancję, że wyślę?
>>
>> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem
jest sumienie.
>
> Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)
Głupim błędem dałeś się podłożyć nazi grammarowi.
--
Liwiusz
-
8. Data: 2016-09-14 14:00:36
Temat: Re: Spór w aliexpress
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Wed, 14 Sep 2016 09:59:40 +0200, w <nrb01n$1gp$2@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):
> W dniu 2016-09-14 o 09:34, r...@k...pl pisze:
> > Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
> > <8...@g...c
om>, Akarm <a...@w...pl>
> > napisał(-a):
> >
> >> W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
napisał:
> >>> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
> >>
> >> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
> >>
> >>> Jaką mam gwarancję, że wyślę?
> >>
> >> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem
jest sumienie.
> >
> > Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)
>
> Głupim błędem dałeś się podłożyć nazi grammarowi.
Komu dałem się podłożyć? Nikomu nie dałem. Sam się podłożyłem :P.
-
9. Data: 2016-09-14 15:00:12
Temat: Re: Spór w aliexpress
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...
>> > Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył
>> > spór.
>>
>> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
>>
>> > Jaką mam gwarancję, że wyślę?
>>
>> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku
>> gwarantem jest sumienie.
>
> Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy.
> Przepraszam :)
Błednie również założyłes ze ktos nie zrozumiał podczas kiedy Akarm sobie z
Ciebie zwyczajnie robi jaja.
-
10. Data: 2016-09-14 21:28:06
Temat: Re: Spór w aliexpress
Od: Andrzej <n...@i...invalid>
r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
> <8...@g...c
om>, Akarm <a...@w...pl>
> napisał(-a):
>
>> W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
napisał:
>>> Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.
>>
>> Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?
>>
>>> Jaką mam gwarancję, że wyślę?
>>
>> To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku
>> gwarantem jest sumienie.
>
> Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)
Nie przepraszaj, naucz się pisać, tępy ćwoku.