  • Data: 2009-05-18 16:30:27
    Temat: Spojrzyjcie na to proszę yzf 400
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Uprzejmie proszę o spojrzenie na to:

    http://moto.allegro.pl/item631474566_yamaha_yzf_400_
    1999r_sprowadzona_yz_426_250.html

    Czy widzicie coś co sprawia, że nie warto jechać obejrzeć z bliska?

    Czy może sprzedawca jest znany z wałków/nierzetelności lub wręcz przeciwnie?

    Czy może ktoś z Was ma takie samo albo lepsze do sprzedania taniej?

    A może ktoś ma 250 w dobrym stanie do sprzedania?

    Generalnie szukam enduro do gnojenia w terenie. Żeby się nie psuło. Żeby
    było lekkie. Wymiataczem nie jestem i nie bede wiec dwusuwowe extremy nie
    dla mnie. A może się mylę sądząc, że yzf 400 to dobry pomysł? Właściwie to
    wolałbym 250, ale ten jest blisko (wawy) i chyba nie bardzo drogo. Jak sie
    okaże, że go nie ogarniam to chyba da się sprzedać bez dużej straty, nie?

    No, to tak sumarycznie: co myślicie?

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam

    --
    greg