  • Data: 2009-05-18 19:58:24
    Temat: Re: Spojrzyjcie na to proszę yzf 400
    Od: Michaczu <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    greg pisze:

    Żeby się nie psuło.

    > Bardzo dziękuję i pozdrawiam

    Hejka

    Jeżeli dobrze pamiętam to od tego samego waćPana zakupiłem 426 z
    rocznika 2001... generalnie jeżeli to ten sam koleś to sprowadza on
    bardzo dobre motocykle, w moim nie działo się nic złego, był w stanie
    prawie idealnym:)
    (chyba że to ktoś inny.. to wtedy nic nie wiem:-p)

    Co do "żeby sie nie psuło"... hehhe... jakby ci to powiedzieć... to
    będzie się psuło.. a raczej będzie wymagało obsługi częstej.
    Jak latałem 426 to spisywałem wszystkie koszta, aczkolwiek nie żałowałem
    jej, co 5Mh wymiana oleju z filtrem (czasami dłużej jak spokojnie
    jeździłem) smarowanie filtra co około dwie Mh, świece padały jak muchy
    itd itp. Suma sumarum 55 Mh jazdy kosztowało mnie 3200 PLN. A należy
    zaznaczyć, że NIC poważnego się nie uszkodziło, sama eskploatacja,
    świece, dentki, opony, napęd itd itp.

    A druga strona medalu... zajebiście się tym jeździło:)
    Leciutki, mocny jak diabli, na torze to mnie sponiewierał strasznie..
    zdecydowanie za mocny.. ale na enduro-wędrówki po lasach to spoko, moc
    sie przydaje, daje dużo radości.

    Pozdrowionka i powodzenia z zakupem:)