  • 1. Data: 2009-02-07 20:33:47
    Temat: Grafik emisji reklam w telewizji?
    Od: Jędrek <s...@p...pl>

    Czy jest jakiś grafik gdzie jest jasno napisane, że o godzinie X w bloku
    reklamowym Y w danej telewizji będzie reklama A.
    A o godzinie Z będzie emitowana reklama B i C?
    Mam kilka ulubionych, śmiesznych reklam i nie mogę na nie trafić ;)

  • 2. Data: 2009-02-07 21:13:47
    Temat: Re: Grafik emisji reklam w telewizji?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czy jest jakiś grafik gdzie jest jasno napisane, że o godzinie X w bloku
    > reklamowym Y w danej telewizji będzie reklama A.

    Jest... w dziale księgowości danej stacji TV. Ustalają kto, ile i za co
    zapłacił i wg tego dają sygnał EMITOWAĆ.

    *piotr'ek*