  • 11. Data: 2010-03-05 11:12:00
    Temat: Re: Spawanie wydechu - Kraków
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
    news:hmqfjn$28qu$1@news2.ipartners.pl...

    > A słyszałeś o elementach wydechu łączonych inaczej niż przez spawanie?
    >
    > Co nie zmienia faktu, że nawet gdy skoroduje kawałek rury, to tłumik
    > tłumik może wytrzymać spokojnie nieraz i następnych 5 lat, i wymiana
    > go w takiej sytuacji to bardziej fanaberia estety niż techniczna potrzeba.

    Jakos nie widze innego powodu kupienia prawie 20-letniej limuzyny z wielkim
    silnikiem, niz fanaberia estety. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-03-05 14:37:09
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Jakos nie widze innego powodu kupienia prawie 20-letniej limuzyny z
    > wielkim silnikiem, niz fanaberia estety. ;)

    A ja widzę: względy praktyczne.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-03-05 17:18:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Michał" <m...@o...pl> wrote in message

    > A ja widzę: względy praktyczne.

    Oczywiscie, ja kupuje porcelane w antykwariacie do piwa przy grillu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-03-05 18:42:41
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Oczywiscie, ja kupuje porcelane w antykwariacie do piwa przy grillu.

    Jak Cie to wychodzi taniej i lepiej niż picie w czymś innym to czemu nie?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-03-06 20:23:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 17:08:25 +0100, Michał napisał(a):

    > Czy znacie jakieś tanie i godne polecenia? Czy poza Krakowem będzie
    > wiele taniej?

    Bogdan Pasiut na Kosocickiej.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98