  • Data: 2013-10-26 20:52:59
    Temat: Sony Xperia M vs. LG Swift L7 II
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    z okazji przedłużania cyrografu mam wybór pomiedzy Sony Xperia M a LG Swift
    L7 II. Za tym drugim przemawia teoretycznie lepszy wyświetlacz (IPS), równie
    teoretycznie lepszy aparat (8 MPx) oraz teoretycznie lepsza bateria. Ten
    pierwszy ma za to jedną, jak dla mnie potężną przewagę: mechaniczny spust
    migawki. Czy ktoś zna jakąś przyczynę, dla której powinienem trzymać się z
    daleka od jednego bądź drugiego albo od obu naraz? I tak, wiem, że są to
    telefony z ledwo średniej półki, ale ja mam niewygórowane oczekiwania - ma
    prawidłowo nawiązywać oraz odbierać rozmowy, robić sensowne zdjęcia
    zwłaszcza tabliczek znamionowych różnych dziwnych urządzeń, często stojących
    tuż przy ścianie, prawidłowo współpracować z MyPhoneExplorer, możliwość
    blokowania połączeń z numerów zastrzeżonych, sporadycznie robić za hotspot
    Wi-Fi lub jako modem, mieć narastający sygnał dzwonienia plus wibracja,
    pełną obsługę Bluetooth (nie tak dziadowską, jak np. HTC One X). Łazić po
    stronach www nie mam zamiaru (na 4-calowych ekranikach to jakiś sport
    ekstremalny), podobnie jak używać w charakterze nawigacji (Google Maps w
    zupełności wystarczą). Wszelkie uwagi, zwłaszcza krytyczne, mile widziane.
    Uwagi typu "kup se porządny smartfon na (za przeproszeniem) Allegro" niemile
    widziane.

    JoteR