    Date: Sun, 01 Dec 2013 20:22:45 +0100
    From: Adrian <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Sony Xperia L - aktualizacja do 4.2.2.

    Witam

    Posiadam L-kę z wersją androida 4.1.2, nr kompilacji 15.0.A.2.17.
    Na mgsm.pl widziałem, że ktoś już ten telefon do wersji 4.2.2.
    zaktualizował, nr kompilacji 15.0.A.2.26 i że w końcu ten aparat robi
    lepsze fotki i filmy.

    Miałem wcześniej Galaxy S (I-9000) i jakość zdjęć i filmów w porównaniu
    do L-ki jest nieporównywalna. Zmieniłem telefon na L i tylko to mi w nim
    nie odpowiada. Wiem, wiem, telefon nie jest do zdjęć, ok, ale czasami
    warto coś pstryknąć i powinno to mieć przyzwoitą jakość, a w przypadku
    L-ki tego nie ma, a wiem że nie jestem odosobniony z tą opinią.

    Wracając do tematu, wchodzę w ustawienia i aktualizacje oprogramowania,
    i niestety nigdzie nic nie ma do aktualizowania.
    Dodam, że na stronie Sony jest nawet info o tej nowej aktualizacji
    4.2.2. i instrukcja jak należy ją pobrać, ale tak jak pisałem wyżej, u
    mnie nic nie ma :(

    Mam telefon w Play, czy ta aktualizacji musi być jeszcze przez operatora
    "obrobiona"?
    Wiem też, że ten telefon nie ma tzw. szybkiego wybierania, czyli
    przypisuje dany nr do klawiszy 2-9 i potem tylko ten klawisz
    przytrzymuje i już dzwonię do wybranej osoby. Ponoć u innych operatorów
    taka funkcja jest, a w Play nie ma.
    Może dlatego tej aktualizacji jeszcze nie ma?

    Ma ktoś podobny przypadek z tym telefonem?

    poZDROWIEnia
    Adrian