  • 21. Data: 2016-04-19 19:17:18
    Temat: Re: Sonda 2 których z podniejacych sie
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-04-17 o 22:24, Ghost pisze:
    > Nadal ogląda tą kichę?
    Nie, to muł dno i wodorosty, aby nie być gołosłowny
    porównajcie sobie 1 odcinek o voyager-ze i porównajcie z tym co robi ten
    człowiek
    https://www.youtube.com/watch?v=E118gyMUrLU&index=8&
    list=PLuui6B7jlJXmEp6Cgk0U6yMmspC7ZG_la

    widać różnicę? wg mnie jest aż nadto, widać przygotowanie i ilość
    informacji jakie przekazuje scifun.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 22. Data: 2016-04-19 19:27:47
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Jeszcze mały cytat z scifun po zrobieniu Ziemi zdjęcia z Voyagera:

    Spójrz ponownie na tą kropkę. To Nasz dom. To my. Na niej wszyscy,
    których kochasz, których znasz. O których kiedykolwiek słyszałeś. Każdy
    człowiek, który kiedykolwiek istniał, przeżył tam swoje zycie. To suma
    naszych radości i smutków. To tysiące pewnych swego religii, ideoligii i
    doktryn ekonomicznych. To każdy myśliwy i zbieracz. Każdy bohater i
    tchórz. Każdy twórca i niszczyciel cywilizacji. Każdy król i chłop.
    Każda zakochana para. Każda matka, ojciec i każde pełne nadziei dziecko.
    Każdy wynalazca i odkrywca. Każdy moralista. Każdy skorumpowany polityk.
    Każdy wielki przywódca i wielka gwiazda. Każdy święty i każdy grzesznik
    w historii naszego gatunku, żył tam. Na drobinie kurzu zawieszonej w
    promieniach Słońca. Pomyśl o rzekach krwi przelewanych przez tych
    wszystkich imperatorów, którzy w chwale i zwycięstwie mogli stać się
    chwilowymi władcami fragmentu tej kropki. Naszym pozą. Naszemu urojonemu
    poczuciu własnej ważności, naszej iluzji posiadania jakiejś
    uprzywilejowanej pozycji we wszechświecie, rzuca wyzwanie ta oto kropka
    bladego światła. - Carl Sagan
    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 23. Data: 2016-04-19 20:52:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jawi"

    > Maja w TVP calkiem bystrego Radka Brzozke, z reszta co za problem zrobic
    > casting polegajacy na rozmowie z prowadzacym na tematy naukowe i
    > zobaczyc, czy sie ta rozmowa przerodzi w polemike.
    > ---
    > A musi być polemika ? Ja tam nie oczekuję powtórki bo czasy się
    > zmieniły. Rozmowa z "ojcem internetu" wydaje się wartościowa i
    > rozwijająca nawet niektórych dorosłych ludzików itp itd
    Dasz kiedyś radę zacytować normalnie?
    ---
    Mam nadzieję. Ale .. normalnie to jak ? W HTML ? :-)

    Nie wiadomo czy cytujesz ty czy
    poprzednik.
    ---
    No wiem, ale co robić. Taki program. Myślę, że z czasem coś się wykluje.

  • 24. Data: 2016-04-19 21:02:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

> [...]
    Nie, to muł dno i wodorosty, aby nie być gołosłowny
    porównajcie sobie 1 odcinek o voyager-ze i porównajcie z tym co robi ten
    Tak a propos planet :-)

    Kiedyś sobie polazłem do chorzowskiego planetarium. Na seans. No i ... taki
    dość, ale ... taki mi się wydało, że jak byłem dzieckiem i tam byłem to coś
    podobnego było. Natomiast ... jakiś podkład muzyczny był co mnie o tyle
    zainteresował, że na końcu seansu ujawniono, że to osoby, którą znałem
    wirtualnie z okresu studiów, więc że dawno z nią nie miałem kontaktu to
    zagaiłem, że właśnie widziałem pokaz z jego muzyką itp itd a ta ... że już
    dawno w planetarium nie pracuje, czyli ... że ten pokaz został zrobiony
    równie dawno. No i faktycznie jak poszedłem do planetarium toruńskiego to
    okazało się, że pokaz może wyglądać zupełnie inaczej ... jak się go zrobiło
    teraz a nie 20 lat temu :-)

  • 25. Data: 2016-04-20 07:44:09
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > dzieci uczą się,
    > cytozyna.
    > kolor oczu, itd.)
    > w klonowanie
    >
    > Powyższe nie zmienia faktu, że program jest denny. I można właściwie nie zawracać
    nim sobie głowy, bo nie pierwszy u nie ostatni
    > taki denny. Ale że śmieli nazwać go "Sonda 2" to nie daruję.

    Malkontenci zawsze byli i będą. Nie pasuje ci, to nie oglądaj.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 26. Data: 2016-04-20 10:43:33
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    >Malkontenci zawsze byli i będą. Nie pasuje ci, to nie oglądaj.

    Sprawdzaj definicje sów których używasz.

  • 27. Data: 2016-04-20 15:33:43
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 18.04.2016 o 00:19, Marek pisze:
    > tą
    >
    > A skąd tvp ma wsiąść bystrzaków do polemiki?

    Pospieszalski i Ziemkiewicz :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 28. Data: 2016-04-20 15:57:14
    Od: b...@g...com

    użytkownik Mario napisał:

    > Pospieszalski i Ziemkiewicz :)

    http://ifotos.pl/z/sswsqaw

    By było jak dawniej:
    https://youtu.be/kxLS02-VpLE

  • 29. Data: 2016-04-22 12:41:10
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup

    > Sprawdzaj definicje sów których używasz.

    O jakie "sowy" chodzi? Puchacze czy włochatki? Póki co,
    w żadnym z odcinków nowej Sondy nie było o sowach.

    --
    Pzdr.
    Marek