  • 1. Data: 2016-04-17 22:24:55
    Temat: Sonda 2 których z podniejacych sie
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Nadal ogląda tą kichę?

  • 2. Data: 2016-04-17 23:22:33
    Temat: Re: Sonda 2 których z podniejacych sie
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-04-17 o 22:24, Ghost pisze:
    > Nadal ogląda tą kichę?
    2 pierwsze odcinki obejrzałem.
    Trzeci pominąłem jakieś fragmenty, czwarty przerwałem w połowie i tyle.
    Już mnie nie kręci.

  • 3. Data: 2016-04-17 23:35:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Apr 2016 22:24:55 +0200, "Ghost" <n...@d...pl> wrote:
    > Nadal ogląda tą kichę?

    Ja dałem sobie spokój po 2 odcinkach. Na co komu gadający nudziarz
    bez polemiki?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-04-17 23:54:52
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Nadal bardzo mi się podobuje czołówka...
    A co do programu... no takie sobie, takie sobie...
    Ale może jakiś młody człowiek się wciągnie w technikę dzięki temu
    programowi ?

    Ale jest faktem, że brak tego, co SONDĘ czyniło tak atrakcyjną, czyli
    jakiejś polemiki - niestety chyba skazuje ten program na pewną
    nudnowatość...

    Może jednak autorzy powinni pójść na całość i spróbować powtórzyć tą
    formułę ? Gdyby się nie udało - byłaby masakra.
    Ale gdyby się udało - kto wie ?

  • 5. Data: 2016-04-18 00:19:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Apr 2016 23:54:52 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Może jednak autorzy powinni pójść na całość i spróbować powtórzyć

    > formułę ? Gdyby się nie udało - byłaby masakra.
    > Ale gdyby się udało - kto wie ?

    A skąd tvp ma wsiąść bystrzaków do polemiki?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-04-18 00:59:09
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > tą
    >
    > A skąd tvp ma wsiąść bystrzaków do polemiki?

    Nikt nie jest niezastąpiony.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2016-04-18 02:01:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    no to jest właśnie cały problem - to by musiały być osobowości.
    Z pewnością tacy są - tylko czy są ci, którzy by ich wyłowili i wsadzili
    na odpowiednie miejsce ?

  • 8. Data: 2016-04-18 09:32:51
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Z pewnością tacy są - tylko czy są ci, którzy by ich wyłowili i wsadzili
    > na odpowiednie miejsce ?

    No wlasnie, w tym ostatnim jest zapewne najwiekszy problem. Na razie nie
    udaje sie zwalczyc, by wywalili te durne wstawki z FB, a co dopiero
    mowic o innych reformach.
    Maja w TVP calkiem bystrego Radka Brzozke, z reszta co za problem zrobic
    casting polegajacy na rozmowie z prowadzacym na tematy naukowe i
    zobaczyc, czy sie ta rozmowa przerodzi w polemike.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2016-04-18 10:43:28
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-04-17 o 23:35, Marek pisze:

    > Ja dałem sobie spokój po 2 odcinkach. Na co komu gadający nudziarz bez
    > polemiki?

    To chyba nie to... Widziałeś może nową wersję "Kosmosu" sprzed roku czy
    dwóch? Neil DeGrasse Tyson dał radę, chociaż poprzeczka była ustawiona
    naprawdę wysoko przez Carla Sagana, który w latach osiemdziesiątych
    zrealizował oryginalną serię.
    Jeden prowadzący w zupełności wystarczył. Tyle tylko, że Tyson jest
    urodzonym showmanem, który potrafi zainteresować widza. Do tego twórcy
    nie szczędzili na animacjach - CGI do prezentowania natury rozmaitych
    zjawisk, tradycyjna kreska do przedstawiania biografii uczonych.

  • 10. Data: 2016-04-18 10:44:05
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 17.04.2016 o 22:24, Ghost pisze:
    > Nadal ogląda tą kichę?
    Usiluje to ogladac. Ale razi mnie powierzchnownosc omawiania skadinad
    nieraz ciekawych tematow. Szczytem bylo dla mnie rzucanie lotkami w
    rysunki bakterii - poczulem natychmiastowa koniecznosc defekacji - co
    zreszta uczynilem.