  • 141. Data: 2020-05-27 16:58:42
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: cef <c...@i...pl>

    W czym Ci ma pomóc to pytanie, bo nijak nie zmienia to
    przyjętych założeń. Ja z dziećmi na rękach przechodzę spokojnie
    z dwumetrowym zapasem, tak jak i bez dzieci.

  • 142. Data: 2020-05-27 17:09:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz, zabity ojciec przy Sokratesa przeszedł tamtymi pasami dopiero 5840 razy (4
    lata po 4x dziennie), gdzie mu tam ku Tobie
    internetowy Miszczu!

    ------

  • 143. Data: 2020-05-27 17:55:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    Nie wiem ile razy chodził.
    Może wiesz dlaczego tym razem nie zauważył
    z 30m nadjeżdżającego auta.
    Ślepemu trudno zostać Miszczem.

  • 144. Data: 2020-05-27 18:10:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo poprzednie 5839 razy nie trafił na zapierdalającego 136 km/h slalomem i
    wyprzedzającego na pasach cepa.

    -----

  • 145. Data: 2020-05-27 18:25:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-27 03:36, mk4 wrote:
> [...]
    37,25965479,jest-zaostrzenie-zarzutow-dla-sprawcy-wy
    padku-przy-ul-sokratesa.html

    > Przeciez, nie chodzi o to czy sie da. Tylko o to aby tyle nie dalo sie
    > jechac. ...

    Chodzi o to by się dało. Ponieważ samochody po to są by się szybko
    przemieszczać a nie wolno.

  • 146. Data: 2020-05-27 20:41:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    Akurat film dowodzi czegoś innego.

  • 147. Data: 2020-05-27 21:26:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Masz zwidy.

    -----

  • 148. Data: 2020-05-27 22:16:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    A dziękuję. Nie polecam.

  • 150. Data: 2020-05-29 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > ale rozpatrujemy tu przeciętnego przechodnia.

    A co z tymi nieprzecietnymi? Starszymi, niedowidzacymi, wolno sie
    przemiszczajacymi etc?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 151. Data: 2020-05-29 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > po 3 sekundach może się wiele zmienić i trzeba na to reagować.

    I co wtedy robisz bedac na srodku przejscia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"