  • Data: 2009-07-15 06:43:23
    Temat: Sobry serwis Notebookow ze Śląska
    Od: "DK" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Znajomemu uszkodził się Notebook: Sony Vgn-fz180e. Notebook byl przywieziony
    z USA i gwarancja w zasadzie tam jest. Wysylanie go nie wchodzi raczej w
    rachube a serwisy autoryzowane za samo stwierdzenie co siadlo zadaja ok 800
    zl.
    Problem polega na tym ze najprawdopodobniej poleciala karta graficzna w tym
    notebooku. Komputer slychac ze startuje ale obrazu nie ma, ani na matrycy
    ani na podpietym zewnetrznym monitorze. Na pokladzie tego coda jest Geforce
    8400 GS. Notebooka jeszcze co prawda nie widzialem (rozmawialem z nim tylko
    telefonicznie, malo tego nie wiem czy karta gfx jest zintegrowana czy da sie
    ja wymienic.), ale wole za wczasu zapytac sie o serwisy i ew. koszt naprawy