  • 1. Data: 2011-11-30 23:34:44
    Temat: Smiech na sali Straz Graniczna
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    straz graniczna czy tez krokodyle wymyslily wspanialy sposob
    na przyznawanie sie do popelnienia wykroczenia
    otoz:
    mandaty bede wysylac poczta za potwierdzeniem odbioru
    Jesli odbierzesz, przyznajesz sie do wykroczenia
    i musisz wskazac winowajace

    normalnie rewelacja
    w swietle tego ile sady anuluja mandatow wystawianych przez SM
    i foconych od tylu auta bo ktos wyslal sprawe po latach do sadu albo
    miesiacach

  • 2. Data: 2011-11-30 23:40:04
    Temat: Re: Smiech na sali Straz Graniczna
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > Jesli odbierzesz,
    > przyznajesz sie do wykroczenia i musisz wskazac winowajace

    Przemyśl to jak wytrzeźwiejesz. :>

  • 3. Data: 2011-12-01 11:22:05
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 23:34:44 +0100, Kris_Poland napisał(a):

    > Jesli odbierzesz, przyznajesz sie do wykroczenia
    > i musisz wskazac winowajace

    Jeżeli nie odbierzesz to 2 taka przesyłka też jest traktowana jako
    dostarczona :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2011-12-01 21:13:06
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-12-01 11:22, huri_khan pisze:
    > Jeżeli nie odbierzesz to 2 taka przesyłka też jest traktowana jako
    > dostarczona :)

    Możesz wskazać podstawę prawną takiej tezy?

  • 5. Data: 2011-12-01 21:18:41
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/01/2011 09:13 PM, N1 wrote:

    > Możesz wskazać podstawę prawną takiej tezy?

    może UTFG

    http://samorzad.infor.pl/temat_dnia/artykuly/387584,
    skuteczne_doreczenie_decyzji_administracyjnej.html

  • 6. Data: 2011-12-02 13:23:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 01 Dec 2011 21:18:41 +0100, m...@i...pl napisał(a):

    > może UTFG
    >
    > http://samorzad.infor.pl/temat_dnia/artykuly/387584,
    skuteczne_doreczenie_decyzji_administracyjnej.html

    Dziękuję za linka bo nie chciało mi się szukać :)

  • 7. Data: 2011-12-02 15:19:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Dec 2011, m...@i...pl wrote:

    > może UTFG
    >
    > http://samorzad.infor.pl/temat_dnia/artykuly/387584,
    skuteczne_doreczenie_decyzji_administracyjnej.html

    ...ale z przepisem na "doręczenie oznacza przyjęcie" chyba jest gorzej?
    (bo o tym widziałem na początku wątku o a później ucichło).

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2011-12-03 02:22:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 30 Nov 2011 22:40:04 GMT, to <t...@x...abc> wrote: