  • 71. Data: 2009-08-20 19:42:51
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > A kogo obchodza podrabiane systemy operacyjne

    No to dowiem się czy nie?

    > Tak wiem beton Nokia ... ale fajnie odkryli wciskane ekrany 10 lat po
    > wynalezieniu jakis ostatnio producent swiata, no i do smartphonow moze
    > zaczeli by wkladac troche wieksze ekrany niz 2 cale.. bo to troche
    > smieszno i straszno

    Nie obchodzi mnie Nokia.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 72. Data: 2009-08-20 19:54:25
    Od: W <a...@o...pl>

    Edward Tomasz Napierala wystukał, co następuje:

    > iPhone'a mozna uzywac palcami, WM - nie. Symbiana dajacego sie uzywac
    > palcem tez nie widzialem. Zreszta mozna spokojnie zalozyc, ze nawet
    > jesli istnieje Symbian dajacy sie obslugiwac palcem, to i tak aplikacje
    > nie sa pod tym katem pisane.

    Jeżu, kolejny po JS moron do kilefile'a

    (hint: dobrze wiedzieć że zamiast palców mam stylusy O_o )

  • 73. Data: 2009-08-20 20:03:45
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Edward Tomasz Napierala ni au koto ha itsumo tanosii

    > iPhone'a mozna uzywac palcami, WM - nie.

    To tylko kwestia czasu.

    Symbiana dajacego sie uzywac
    > palcem tez nie widzialem.

    To niewiele widziałeś.

    Zreszta mozna spokojnie zalozyc, ze nawet
    > jesli istnieje Symbian dajacy sie obslugiwac palcem, to i tak
    > aplikacje
    > nie sa pod tym katem pisane.

    Moźę i nie są ale będą. Nokia nie odpuści takiego segmentu rynku.

  • 74. Data: 2009-08-20 20:14:52
    Od: JJ <p...@n...ma.maila.pl>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 21:20:28 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Dwa najlepsze systemy rosna jak na drozsdzach wiec
    > nerwowosc panuje w obozie wielbicieli lufcikow 2 cala i wciskanych ekranow

    Dlaczego Ci się wydaje że jeśli sam nienawidzisz/zazdrościssz/boisz
    się/whatever "onych innych" to cały świat też tak ma? :)

  • 75. Data: 2009-08-20 20:33:23
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Aug 20, 7:22 pm, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Desperacja chamstwo zaczęła wyzwalać?

    To nie chamstwo, to MacKultura. ;-)

  • 76. Data: 2009-08-20 20:35:57
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Aug 20, 4:33 pm, "Tiber" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Silly, silly Bart Ogryczak nabazgrału:

    > I cieszyć się z jednego USB :)

    "One USB port ought to be enough for anybody"

  • 77. Data: 2009-08-20 20:53:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 13:35:57 -0700 (PDT), Bart Ogryczak napisał(a):

    > "One USB port ought to be enough for anybody"

    i 3G jest niepotrzebne:
    http://seekingalpha.com/article/49988-why-apple-s-ip
    hone-doesn-t-need-3g
    w wykonanu akcjonariusza Apple
    oraz kilka soczystych cytatów wprost z jego eminencji Dżobsa:
    "Companies have spent a lot of money building these 3G networks, but they
    don't have the consumer devices to really use them. Jobs says today's
    cellphones deliver a "baby Internet" experience. Presumably, iPhone will
    deliver the "big-boy Internet" experience."

    "Why is the iPhone a 2 1/2 G phone when 3G is available? Jobs doesn't seem to
    think 3G is necessary. He touts an iPhone Wi-Fi detection feature that
    alerts users to available hot spots. He says Wi-Fi is proliferating and
    it's "way faster than 3G"

    "The dual-mode, WiFi-and-EDGE nature of the iPhone is touched on, including
    future capabilities like VoIP. The two also discuss the relationship
    between Apple and AT&T, hint at some upcoming iPhone features (ringtones),
    and also discuss the much-maligned EDGE. As they point out, while EDGE is
    theoretically pretty fast and pretty prevalent, it does have some
    shortcomings. Those shortcomings are the reason for WiFi; you can hop onto
    a WiFi network for bandwidth intensive tasks, and use EDGE everywhere else
    for things like email.

    Speaking of EDGE, according to recent reports about EDGE speed boosts,
    Steve may not have as much to be upset about after all. As Stephenson said
    in the article, the theoretical maximum speed of EDGE is over 300kbit/sec,
    which is pretty decent. AT&T's EDGE has historically been much slower than
    that (40-50kbit/sec), however. In the last few days, though, users across
    the country have been seeing speeds of over 200kbit/sec, a nice jump before
    the iPhone launch. I can't find a speed test that works with my phone, but
    EDGE does seem to be a bit snappier than it was before. It's unclear
    exactly why the speed boost occurred, but the prevailing theory is that
    it's all part of an AT&T plan to reconfigure EDGE before the iPhone launch.
    Those new speeds are pretty impressive, so if they continue to hold it
    should make your browsing later tonight a whole lot more pleasant."
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 78. Data: 2009-08-20 20:58:06
    Od: Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl>

    > To tylko kwestia czasu.

    Mysle, ze dosyc dlugiego - na razie Microsoft nie bardzo moze sobie
    poradzic z przerobieniem systemu w taki sposob, zeby przestal
    przypominac wizualnie Windows 3.11.

    > Symbiana dajacego sie uzywac
    >
    > To niewiele widziałeś.

    Rzuc paroma modelami telefonow.

    > Zreszta mozna spokojnie zalozyc, ze nawet
    >
    > Moźę i nie są ale będą. Nokia nie odpuści takiego segmentu rynku.

    Najpierw musieliby byc w stanie nie odpuscic. Pamietaj, ze mowimy
    o firmie, ktora nie radzi sobie z takim zaprojektowaniem interfejsu,
    zeby klawisz 'done' byl zawsze z tej samej strony ekranu.

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

  • 79. Data: 2009-08-20 21:00:01
    Od: Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl>

    In pl.comp.os.advocacy Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > cellphones deliver a "baby Internet" experience. Presumably, iPhone will
    > deliver the "big-boy Internet" experience."

    I calkiem przypadkiem wiekszosc recenzentow iPhone'a jako jedna z
    podstawowych zalet wymieniala wlasnie przegladarke, ktora w koncu jest
    uzywalna, po raz pierwszy na telefonie. To "nieco" istotniejsze od
    samej predkosci, bo bardziej wplywa na uzywalnosc.

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

  • 80. Data: 2009-08-20 21:08:37
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma, ale ma wciskany ekran nie wiedziales, ze Nokia od 3 lat nie

    ale to (capacitive czy resistive) juz naprawde nie ma nic do rzeczy z ptu
    widzenia johna doe