eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-14 00:24:45
    Temat: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    ...jak by się mogło wydawać :-)

    Przeszukałem internet za jakimś odbiornikiem radiowym do iPhone/iPada
    i znalazłem kilka - albo nikt ich nie ma w sklepie albo są wycofane z rynku.
    Jakby nie było klienteli na tego typu produkt, czyli właścicielom
    iPhone/iPod
    nie brakuje czegoś takiego tak bardzo jakby się to mogło wydawać.
    Krótki artykuł na ten temat tutaj:
    http://ipod.about.com/od/misc/tp/fm_tuners.htm

    Ciekawie wygląda tuner w iPod nano - nagrywanie audycji i oznaczanie
    lecących właśnie piosenek wydaje się być ciekawą opcją w nowoczesnym
    radyjku. Zastanawiam się, czy może dodadzą tą opcję w iPhone 5?

    Wcześniej produkowali iPod Radio Remote, ale wycofane z rynku...
    Wtyczkę ma szeroką, applowską, i ciągnie zasilanie z tej wtyczki, być może
    byłoby to kompatybilne z iPhone 4, jakby ktoś strasznie się uparł...
    Nawet widuję to na eBayu za jakieś 80-90zł.

    Na Amaznonie znalzałem produkt Griffina:
    http://www.amazon.com/dp/B004YQJGIS
    Pytanie tylko czy sterowanie tunerem odbywa się z iPhone czy jakimiś
    guziczkami na tunerze a iPhone używany tylko jako przerośnięta bateria? :)

    Tu jeszcze znalazlem piekna chinska mysl techniczna w tym temacie:
    http://www.dealextreme.com/p/mini-fm-radio-for-ipod-
    87-9mhz-107-9mhz-11959
    Ale coś czuję podskórnie, że ten "inteligentny" tuner FM z iPod nano 5gen
    wejdzie do zestawu "ficzerków" nowego iPhone 5... :)