-
Date: Wed, 26 Oct 2011 10:03:22 +0200
From: Rychu <r...@a...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Słowacja - Węgry - Rumunia
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 87.207.108.199
Message-ID: <4ea7becb$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1319616203 87.207.108.199 (26 Oct 2011 10:03:23 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 58
X-Authenticated-User: r...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2409246
[ ukryj nagłówki ]Udało się... 3 dni, 2800 km!
Warszawa - Rzeszów - Presov - Kosice - Miskolc - Debrecen
Oradea - Cluj-Napoca - Sibiu - Pitesti - Bucuresti
(powrót Bucuresti - Brasov - Sibiu)
Wrażenia - nie da się zapomnieć! W zasadzie same plusy...
+1. Auto - Volvo S80 2.5t aut 210KM
Prowadziłem całą trasę w obie strony. Postoje w zależności
od potrzeb osób/samochodu. Autostradami po ~130-160 w zależności
czy było pod górkę czy z górki. Na drogach jedno jezdniowych bez
najmniejszego problemu wyprzedzało się tiry. Na koniec wysiadło
się z auta i normalnie można było chodzić. Jedynie trochę się
zapominało, że ma się jeszcze lewą nogę. ;) No i na koniec
wielki uśmiech na twarzy... 5 chłopa, 2 skrzynki browarów (ubywało
w trasie ;P), auto ponad 1,5 tony, ciężka noga, co chwila podjazdy
pod serpentyny i ...spalanie 11,6 l/100 km :)
+2. Krajobrazy... o ile Węgry są płaskie jak taka jedna polska
piosenkarka, to Słowacja i Rumunia już nie. Widoki po prostu
nie do zapomnienia. Najpiękniejsza chyba była trasa z Sibiu do
Pitesti. Do tego drogi tak idealnie wkomponowane w te góry,
że aż przyjemnie się jechało.
+3. Drogi... spodziewałem się, że w Rumunii będą same dziury...
tymczasem napiszę tak... chciałbym, żeby w Polsce drogi wyglądały
przynajmniej tak "źle" jak w Rumunii. Gładkie, szerokie, bardzo
dobrze wyprofilowane, bardzo dobrze oznakowane. Naprawdę aż chciało
się po nich jeździć. To samo na Węgrzech i na Słowacji. Momentami
sobie myślę, że chyba jednak ta Polska to trzeci świat. :]
+4. Ograniczenia... nasi powinni się od nich uczyć. Jak stoi (30)
to znaczy, że masz jechać 30 i nie więcej. Jak stoi (110) to znaczy,
że możesz jechać 110. Jest to prędkość maksymalna i oczywiste jest,
że jak spadnie śnieg, to powinno się jechać wolniej. Nie to co u nas...
ustawia się ograniczenia uwzględniające chyba nawet burzę piaskową.
Dodatkowo znaki stoją tylko tam gdzie to konieczne, a nie co 15 metrów.
+5. Kierowcy... na Słowacji normalnie, na Węgrzech... wszyscy
przepisowo, a w Rumunii różnie... ale się ostrzegają przed drogówką.
+6. Drogowskazy... trochę pokręcone na Słowacji, natomiast na Węgrzech
i w Rumunii już z daleka widzisz jak masz jechać. Momentami w Rumunii
można było spotkać to co u nas... np. Bucuresti 368, a za chwilę 379.
To chyba wynikało z tego, że raz podawali trasę autostradą, a innym
razem nie.
Ogólnie na koniec doszedłem do wniosku, że powinienem rozpisać każdy
kraj z osobna. Jednak nie chce mi się tego pisać jeszcze raz. Zatem
jak ktoś by miał jakieś pytania to pisać. Jak sobie coś przypomnę
to też postaram się dopisać. :)
--
Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.11 10:39 Marcin Stankiewicz
- 26.10.11 10:53 Rychu
- 26.10.11 13:24 Tomasz Gorbaczuk
- 26.10.11 14:50 Robson
- 26.10.11 15:03 Tomasz Gorbaczuk
- 26.10.11 15:23 Marcin Stankiewicz
- 26.10.11 17:34 Cavallino
- 26.10.11 17:35 Cavallino
- 26.10.11 22:47 Rychu
- 26.10.11 23:00 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=