  • Data: 2011-10-26 13:24:11
    Temat: Re: Słowacja - Węgry - Rumunia
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-10-2011 o 10:53:41 Rychu <r...@a...pl> napisał(a):

    > Na pewno się da znaleźć i takie, których się nie przejedzie bez
    > poduszki pod szczęką. Tylko ja piszę o porównaniu chociażby naszej
    > DK1 Gdańsk-Katowice z ich \1/ Oradea-Bucuresti ...nie ma co porównywać.

    Ich '1' nie da się wogóle sprawnie przemieszczać. Asfal może i OK. - ale
    co chwilę wioska z ograniczeniem do 50 km/h. W co drugiej wiosce patrol
    policji z suszarką. "Obwodnica" Bukaresztu też nie powala :-). Generalnie
    Rumunia zaskoczyła mnie mocno pozytywnie pod względem rozwoju i stanu dróg
    - ale bez przesady - Polska wypada podobnie lub lepiej (może za wyjątkiem
    sciany wschodniej). Chociaż gdy jechałeś przez nasze "sztandarowe"
    przejście drogowe w Barwinku - faktycznie coś gorszego trudno znaleźć.

    > Na 1400 km trasy, najgorsze było 60 km Rzeszów-Barwinek... potem
    > Radom-Rzeszów, a 3 w klasyfikacji Barwinek-Presov.

    Pzdr
    TG