  • 1. Data: 2013-05-20 08:30:33
    Temat: Śledzenie trasy / nawigacja GPS
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Hej!

    Kiedyś, za czasów Windows Mobile używałem programiku o nazwie NoniGPSPlot,
    który pozwalał na zarejestrowanie trasy GPS, ale również na prowadzenie
    (wskazywanie kierunku i odległości) do zadanego punktu. Przydawał się
    znacząco na przykład podczas poszukiwania skrzynek geocache. Czy jest
    jakiś program tego typu dla Androida? Chodzi mi w głównej mierze o
    nawigację do punktu o zadanych współrzędnych.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 2. Data: 2013-05-20 08:35:11
    Temat: Re: Śledzenie trasy / nawigacja GPS
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-05-20 08:30, Wojciech "Spook" Sura pisze:
> [...]
    > geocache. Czy jest jakiś program tego typu dla Androida? Chodzi mi w
    > głównej mierze o nawigację do punktu o zadanych współrzędnych.

    wiekszosc nawigacji ma taka opcje.
    Z pierwzych zobacz sobie OsmAnd (mapy OpenStreet) - wpisujesz punkt po
    wspolrzednych i nawigujesz.
    Zapisuje tez sciezki w formacie GPX

    No chyba, ze chodzi Ci o program typu TrekBuddy (PathAway).

  • 3. Data: 2013-05-20 10:09:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" napisał w wiadomości
> [...]
    >poszukiwania skrzynek geocache. Czy jest jakiś program tego typu dla
    >Androida? Chodzi mi w głównej mierze o nawigację do punktu o

    Trekbuddy.
    Jest na jave (J2ME), na symbiana, na Androida ..

    J.