  • 41. Data: 2019-09-16 22:49:26
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-09-16 o 21:40, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Miał prawie 52 lata, w lutym tego roku pochował matkę, z którą mieszkał.
    >
    > http://www.cmentarzekomunalne.com.pl/mapa/mapa.php?c
    ment=PLNCN&rzad=4&kwatera=S-III-14&grob=8

    > Na wiosnę (maj-czerwiec) Sławek sam trafił do szpitala, widać zabrakło
    > mu chęci do życia.

    Znałem go IRL od ponad 10 lat. Raczej nie był osobą, której by zabrakło
    chęci do życia... Bardzo przeżył śmierć swojej Mamy.

    --
    P.

  • 42. Data: 2019-09-17 00:31:10
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 16.09.2019 o 21:40, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Na wiosnę (maj-czerwiec) Sławek sam trafił do szpitala, widać
    > zabrakło mu chęci do życia.

    Jakoś tak w zeszłym roku sypnął sporą garścią cennych dla mnie porad nt.
    Total Commandera. A tak się złożyło, że 2 dni temu zauważyłem, że w swym
    nowym kompie brakuje mi TC, więc sobie ściągnąłem najnowszą wersję,
    9,22a -- Ha! kto mi teraz podpowie, gdy czegoś nie będę wiedział?

    /Stachuro, Stachuro, ty już idziesz górą/
    /a nam tu na dole - bardzo jest ponuro/

  • 43. Data: 2019-09-17 10:00:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > W końcu się przemógł i założył FB.

    Ja też pewnie założę do utrzymywania kontaktów - jestem chyba jednym z
    niewielu 'dinozaurów' w wieku 37 lat którzy nie mają konta na fb.

    Mam jedno konto lipne (moja praca wymagała dostępu do jednej grupy fb
    jako czytacz) i używając lipnego konta (założonego jedynie na potrzeby
    fb, ale w domenie mojej firmy) i mojego adresu ip byli w stanie
    zaproponować mi:
    -rodzinę(!)
    -znajomych(!)
    -klientów obecnych i sprzed wielu lat(!!!)

    Tyle informacji można pozyskać o brakującym elemencie (mnie) mając
    odpowiednio dużą próbę elementów powiązanych...

    Tak więc pewnie założę prawdziwe konto z imieniem i nazwiskiem i bez
    zdjęć ani aplikacji fb (nie, żebym był paranoikiem ale wiem ile
    informacji wyciągnąć potrafią aplikacje na telefonie....).

  • 44. Data: 2019-09-17 10:38:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    Tuesday, September 17, 2019, 10:00:18 AM, you wrote:

> [...]
    > -rodzinę(!)
    > -znajomych(!)
    > -klientów obecnych i sprzed wielu lat(!!!)

    Musiałeś udostępnić kontakty. To wystarczy.

> [...]
    > zdjęć ani aplikacji fb (nie, żebym był paranoikiem ale wiem ile
    > informacji wyciągnąć potrafią aplikacje na telefonie....).

    Jeśli pozwolisz. Ja nie udostępniam swoich kontaktów FB i nie mam tego
    problemu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2019-09-17 10:41:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Musiałeś udostępnić kontakty. To wystarczy.

    no właśnie nie - jestem dostatecznie świadomy:))))))
    > Jeśli pozwolisz. Ja nie udostępniam swoich kontaktów FB i nie mam tego
    > problemu.

    Nie pozwoliłem, poza tym 90% tych osób nie miałem w swojej skrzynce
    adresowej

  • 46. Data: 2019-09-17 10:51:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    Tuesday, September 17, 2019, 10:41:41 AM, you wrote:

    > no właśnie nie - jestem dostatecznie świadomy:))))))

    Nie ma innej możliwości. Ja nie udostępniłem i nie miałem takich
    propozycji.

    > Nie pozwoliłem, poza tym 90% tych osób nie miałem w swojej skrzynce
    > adresowej

    Ale inne osoby z Twoich kontaktów je miały. To leci lawinowo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2019-09-17 10:51:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > się jak FB zażądało ode mnie bym daj wyraźne zdjęcie mojej twarzy i
    > zablokowało mi dostęp dopóki się nie dostosuję.

    wysyłasz wtedy cokolwiek co jest zdjęciem twarzy - nawet wygenerowanej
    losowo i łykają - nikt tego nie sprawdza przy takiej ilości ludzi.

  • 48. Data: 2019-09-17 10:53:22
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 17 Sep 2019 10:41:41 +0200, sirapacz wrote:

    > no właśnie nie - jestem dostatecznie świadomy:))))))
    >
    > Nie pozwoliłem, poza tym 90% tych osób nie miałem w swojej skrzynce
    > adresowej

    FB śledzi co robisz na portalu, gdzie (i w kogo) klikasz, i na tej
    podstawie buduje sobie po cichu sieci zależności.

    Zauważyłem to samo co ty - też miałem do niedawna lipne konto FB dla
    potrzeb około-zawodowych, niczego nie udostępniałem, nie miałem żadnych
    znajomych ani żadnych materiałów - a mimo tego FB było w stanie odgadywać
    zaskakująco trafnie kogo znam. Dziś już nie mam tego konta - skończyło
    się jak FB zażądało ode mnie bym daj wyraźne zdjęcie mojej twarzy i
    zablokowało mi dostęp dopóki się nie dostosuję.

    Mateusz

  • 49. Data: 2019-09-17 11:04:21
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 17 Sep 2019 10:51:43 +0200, sirapacz wrote:

    > wysyłasz wtedy cokolwiek co jest zdjęciem twarzy - nawet wygenerowanej
    > losowo i łykają - nikt tego nie sprawdza przy takiej ilości ludzi.

    Ktoś/coś jednak sprawdza - dałem zdjęcie z (wyraźną!) twarzą
    najprzystojniejszego z moich baranów - nie łyknęli. :)
    Dalsze kombinacje odpuściłem. Szkoda życia.

    Mateusz

  • 50. Data: 2019-09-17 11:04:25
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-09-17 o 10:00, sirapacz pisze:

> [...]
    > zdjęć ani aplikacji fb (nie, żebym był paranoikiem ale wiem ile
    > informacji wyciągnąć potrafią aplikacje na telefonie....).

    Spoko ja mam też 37 lat i nie mam konta na fb.
    Daję radę bez niego i messengera:)
    Smartfona używam raptem od 2 lat i też dawałem radę bez niego.

    --
    pzdr, j.r.