  • 101. Data: 2017-10-26 20:17:14
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-25 09:04, Kris wrote:

    > Ta. Szczególnie jak w miejscu gdzie jest dozwolone 90km/godz jedziesz te 90km/h i
    zaczynasz wyprzedzać;)

    zgodnie z przepisami mozna tam miec 99 km\h bez zadnych konsekwencji
    prawnych co oznacza ze na liczniku prawie kazdego samochodu bedzie nieco
    ponad 100

  • 102. Data: 2017-10-26 20:17:55
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-25 08:51, Miller Artur wrote:

    > fajny ficzer. zwłaszcza podczas wyprzedzania.

    lepszy z rodzaca zona czy duszacym sie dzieckiem - niedawno gdzies opisywali

  • 103. Data: 2017-10-27 09:39:53
    Od: p...@g...com

    --Do osiagniecia 200km/h wystarcza 120-140 KM. Tyle to dzisiaj "wszystkie maja".

    bez przesady, Zafira B 120KM w automacie szla do 180 km/h i koniec, nowy golf 1.6 TDI
    125KM przy 180 km/h silnik wychodzi spod maski i robi sie tak glosno ze masakra

    --A tu czasy sie zmieniaja - jedzie Tesla i nie ma czym ryknac :-)

    najszybsza Tesla jaka widzialem szla ogniem ciaglym na autostradzie okolo 150 km/h co
    powodowalo ciagle skakanie lewy <-> srodek

    pytanie pomocnicze ile km przejedzie Tesla z predkoscia 200 km/h ?

  • 104. Data: 2017-10-27 09:49:22
    Od: p...@g...com

    --W kwestii czystosci spalin, czy ogolnie ? Spalanie chyba dalej na hamowni mierza.

    http://www.finanztip.de/spritverbrauch-reklamieren/
    do 38% wieksze spalanie niz w prospekcie producenta :-) juz pow. 10% mozesz wywalczyc
    w sadzie odszkodowanie lub zwrot auta, emisja CO2 tez wyzsza niz podawana czyli
    kolejny szwindel i parasol ze strony KBA

    --Ja tam mysle, ze jakby spoleczenstwo bardzo chcialo, to by lobbying
    koncernow az tak bardzo nie pomogl ;-)

    i dlatego referendum nie bedzie

    --Ale wiki dziwne rzeczy pisze
    https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_German

    byl limit na 60 km i dolozyli 11 km teraz jest wszedzie

  • 105. Data: 2017-10-27 09:49:58
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu piątek, 27 października 2017 09:39:55 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    TDI 125KM przy 180 km/h silnik wychodzi spod maski i robi sie tak glosno ze masakra

    Z drugiej strony mój mietek ma 150 koni i jak mu testowałem prędkość, to doszedłem do
    215 km/h i to nie było ostatnie jego słowo.

    > pytanie pomocnicze ile km przejedzie Tesla z predkoscia 200 km/h ?

    Stawiam dolary przeciw orzechom, że na trasie Warszawa - Gdańsk (autostradami)
    przegrałby rywalizację nawet z 10-krotnie tańszą Dacią Logan. Bo gdyby chciał
    dotrzymać jej kroku, to pewnie stanąłby gdzieś w Strykowie.

  • 106. Data: 2017-10-27 10:32:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >mozesz wywalczyc w sadzie odszkodowanie lub zwrot auta, emisja CO2
    >tez wyzsza niz podawana czyli kolejny szwindel i parasol ze strony

    Ale co - tez jakas "optymalizacja oprogramowania", czy po prostu
    urzedowy program testu nie przystaje do rzeczywistego sposobu uzywania
    ?

    >--Ja tam mysle, ze jakby spoleczenstwo bardzo chcialo, to by lobbying
    >koncernow az tak bardzo nie pomogl ;-)

    >i dlatego referendum nie bedzie

    Co 4 lata jest pewna forma referendum.
    Ale moze spoleczenstwo jednak nie chce ?

    Poza tym pewnie w RFN sa podobne przepisy jak u nas i wystarcy zebrac
    troche podpisow aby wniosek o referendum zlozyc ...

    J.

  • 107. Data: 2017-10-27 11:10:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Do osiagniecia 200km/h wystarcza 120-140 KM. Tyle to dzisiaj
    >"wszystkie maja".

    >bez przesady, Zafira B 120KM w automacie szla do 180 km/h i koniec,

    W automacie i Zafira - troche wyzsze auto, wieksze opory.

    >nowy golf 1.6 TDI 125KM przy 180 km/h silnik wychodzi spod maski i
    >robi sie tak glosno ze masakra

    Kiedys dawno, w 100KM Astrze, glosno mi sie robilo od 120 :-)

    Glosno - ale maksymalna predkosc jaka fabryka podaje ?

    Nie podaje ... nie potrafie znalezc, czy klienta to juz nie
    intereresuje, bo wiadomo ze wystarczajaco szybki.
    A moze Unia zabronila ?
    Opel tez juz nie podaje.

    https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswage
    n/golf/vii/hatchback-5d-facelifting/silnik-benzynowy
    -1.4-tsi-125km-od-2017/
    benzynka 125KM ... 204km/h

    Teoretycznie to tak ponad pol godziny.

    J.

  • 108. Data: 2017-10-27 11:22:20
    Od: p...@g...com

    --Stawiam dolary przeciw orzechom, że na trasie Warszawa - Gdańsk (autostradami)
    przegrałby rywalizację nawet z 10-krotnie tańszą Dacią Logan. Bo gdyby chciał
    dotrzymać jej kroku, to pewnie stanąłby gdzieś w Strykowie.

    https://www.auto-motor-und-sport.de/news/tesla-s-im-
    nachtest-258-km-reichweite-bei-120-km-h-und-13-grad-
    8612751.html
    https://tff-forum.de/viewtopic.php?f=55&t=15352

    pow. 160 km/h zasieg ponizej 200km

  • 109. Data: 2017-10-27 12:39:40
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu piątek, 27 października 2017 11:22:21 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    >

    > https://www.auto-motor-und-sport.de/news/tesla-s-im-
    nachtest-258-km-reichweite-bei-120-km-h-und-13-grad-

    Odjąłbym z tego kilkadziesiąt km. Jazda po A2/A1, to ciągłe zwalnianie i
    przyspieszanie, przy czym zwalnianie jest o wiele łagodniejsze niż przyspieszanie.
    Swoją drogą, to trochę zaniepokoiło mnie to, o czym mówił ten youtuber z tymi 3
    trybami odzyskiwanie energii. Mam rozumieć, że jak ustawię 3 tryb, to Tesla po
    puszczeniu gazu zacznie gwałtownie zwalniać? Światła stop w takim momencie jej się
    zapalają, czy nie? Bo jeśli nie, to strach będzie za takimi Teslami jeździć.

  • 110. Data: 2017-10-27 23:28:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-25 o 23:43, J.F. pisze:

    > Ciekawe - dobili jakiejs "naturalnej" granicy, czy juz sie zaczal opor
    > spoleczny przeciw dalszym ograniczeniom.

    W lecie pojeździłem trochę po Szwecji.
    Jak się wraca do Polski, to wrażenie jest takie, że się wjechało do
    kraju idiotów samobójców zabójców.
    W Szwecji czułem, że nikomu nie zależy na tym, żeby JECHAć SZYBCIEJ NIż
    INNI, żeby BYć PRZED. Prawdopodobnie jarają się ciekawszymi rzeczami niż
    kretyńskie ryzykowanie życia i zdrowia na drodze. Chwilowa próba
    pojechania "po polsku" - wyprzedzania z prędkością ponad 10 więcej niż
    limit, jechania blisko za tyłem poprzedzającego itp. od razu wywołuje
    przywołującą do porządku reakcję ze strony innych użytkowników drogi.
    Może trudno sobie to wyobrazić, ale wygląda na to, że tam ludzie chcą,
    żeby było na drogach bezpiecznie i chcą jeździć bezpiecznie.