  • Data: 2012-05-21 21:54:52
    Temat: Skycash - brak kontaktu
    Od: "Samin" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy to dobra grupa ale .... nie mam innych mozliwosci.
    Czy ktos ma jakis kontakt do firmy skycash.com poza tymi podanymi na
    stronie?

    Dzwonilem do nich ale wlacza sie tylko automatyczna sekretarka. Jak sie
    nagralem tak cisza. Od paru dni zadnego kontaktu.
    Olalbym ich - radze miec sie na bacznosci inne osoby zamierzajace korzystac
    z ich uslug - ale mam na koncie skycash kilkaset pln na uslugi. I chce je
    odzyskac.