  • 1. Data: 2012-03-06 17:55:40
    Temat: Skuteczność Ceramizerow
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Przegladalem aukcje i zauwazylem ze te wynalazki bardzo dobrze sie sprzedaja
    Czy ktos to stosowal i moze potwierdzic sens profilaktycznego uzycia w nowym
    samochodzie przy przebiegu okolo 25 000

  • 2. Data: 2012-03-06 18:01:01
    Temat: Re: Skuteczność Ceramizerow
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kowtow,

    > Przegladalem aukcje i zauwazylem ze te wynalazki bardzo dobrze sie sprzedaja
    > Czy ktos to stosowal i moze potwierdzic sens profilaktycznego uzycia w nowym
    > samochodzie przy przebiegu okolo 25 000

    Chcesz zepsuć nowy samochód?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-03-06 18:07:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-06 17:55, kowtow pisze:
    > Przegladalem aukcje i zauwazylem ze te wynalazki bardzo dobrze sie sprzedaja
    > Czy ktos to stosowal i moze potwierdzic sens profilaktycznego uzycia w nowym
    > samochodzie przy przebiegu okolo 25 000

    Nie wiem jak z profilaktyką, ale polecam przeczytanie wątku:
    http://jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=2144&postda
    ys=0&postorder=asc&start=0&sid=f7cb14ab6e7d65b83e85b
    58db33ef51f

    Wnioski są bardzo interesujące.

  • 4. Data: 2012-03-06 18:19:48
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-06 18:07, Artur Maśląg pisze:
    > Nie wiem jak z profilaktyką, ale polecam przeczytanie wątku:
    > http://jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=2144&postda
    ys=0&postorder=asc&start=0&sid=f7cb14ab6e7d65b83e85b
    58db33ef51f

    Miałem okazję osobiście zrobić taki test. Sam mogłem dać własny olej bez
    podejrzenia o jakąś "ściemę" i potwierdzam, że faktycznie tak to działa.
    Używałem mniej znanego preparatu kanadyjskiego chyba BM-67.
    Różnice pomiędzy najtańszym olejem mineralnym a 5 x droższym
    syntetycznym nie były zbyt duże. Dodanie niewielkiej ilości dodatku
    powodowało, że tarcie było znacznie mniejsze i nie dało się zatrzymać
    obracającego się walca.
    Jacek

  • 5. Data: 2012-03-06 20:40:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kowtow

    > Przegladalem aukcje i zauwazylem ze te wynalazki bardzo dobrze sie
    > sprzedaja Czy ktos to stosowal i moze potwierdzic sens profilaktycznego
    > uzycia w nowym samochodzie przy przebiegu okolo 25 000

    Po cholerę chcesz to wlewać do nowego silnika?

  • 6. Data: 2012-03-06 20:45:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Wnioski są bardzo interesujące.

    Bo Ceramizery działają, ponoć najlepiej nie w silnikach tylko w
    przekładniach. Co do silników, to efekt jest na tyle widoczny, że ciężej
    potem zrobić np. szlif wału. Tyle, ze ceramizer nie naprawi uszkodzeń
    które już mocno słychać etc. Z kolei w nowym silniku nie jest potrzebny,
    bo kto zajeździ nowe auto? Prędzej sprzeda.

  • 7. Data: 2012-03-06 21:17:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Mar 2012 17:55:40 +0100 osobnik zwany kowtow
    wystukał:

    > Przegladalem aukcje i zauwazylem ze te wynalazki bardzo dobrze sie
    > sprzedaja Czy ktos to stosowal i moze potwierdzic sens profilaktycznego
    > uzycia w nowym samochodzie przy przebiegu okolo 25 000

    jakby dawało cokolwiek wlanie środka za 30zł to by to lali w fabryce

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2012-03-06 21:24:43
    Temat: Re: Skuteczno?ae Ceramizerow
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-06 21:17, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 06 Mar 2012 17:55:40 +0100 osobnik zwany kowtow
    > wystukał:

    > jakby dawało cokolwiek wlanie środka za 30zł to by to lali w fabryce

    Bardzo świadoma wypowiedź, szczególnie w kontekście żywotności pojazdów
    cywilnych sprzedawanych od jakiegoś czasu oraz dodatków używanych
    w sprzęcie wojskowym...

    BTW - to nie kosztuje 30zł...

  • 9. Data: 2012-03-06 21:35:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Mar 2012 21:24:43 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Bardzo świadoma wypowiedź, szczególnie w kontekście żywotności pojazdów
    > cywilnych sprzedawanych od jakiegoś czasu oraz dodatków używanych w
    > sprzęcie wojskowym...

    to zrobią tak by zastosowanie skracało żywotność ;)

    > BTW - to nie kosztuje 30zł...

    w hurcie producenta?

  • 10. Data: 2012-03-06 21:43:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-06 21:35, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 06 Mar 2012 21:24:43 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > to zrobią tak by zastosowanie skracało żywotność ;)

    Producentów samochodów cywilnych interesuje jedynie ich "bezawaryjność"
    do końca gwarancji i trochę dłużej. Biorąc po uwagę dane o przebiegach,
    10 lat to i tak okres wystarczający. Wojsko jednak nie ma tak dobrze...

    > w hurcie producenta?

    Olej też kupujesz w cenie hurtowej?