    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Skurer aprilia?
    Date: Sat, 19 Mar 2011 20:17:16 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Hejho!
    Dojechalo wlasnie do mnie cos takiego jak Aprilia Mojito 125 custom rok 2007.
    Ladna rzecz, zawsze mi sie podobaly takie klasyczne skutery. Ino maly problem
    jest, bo jakis wandal poprzecinal mu wszystkie linki i przewod hamulcowy i ktos
    ukradl ramke od lampy przedniej. No i pytanie: gdzie sie kolezenstwo zaopatruje
    w czesci do takowych? Serwis zapewne tani nie bedzie, najchetniej zakupilbym
    uzywki ale na alledrogo nie widze. Moze podpowiecie kto moze handlowac takimi
    gratami?
    Przy okazji. Ktos ma? Ktos uzywa? Jakie opinie?
    Pozdro
    Kapec