    From: Poldek <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Skrzynka email w domenie, a hosting - ?
    Date: Sat, 01 Jun 2013 11:55:41 +0200

    Dzień dobry, to moje pierwsze pytanie na tym forum, więc proszę o
    przychylne podejście.

    Posiadam obecnie hosting (Business Starter) w home.pl.
    Oprócz tego posiadam kilka domen kupionych oddzielne w home.pl
    Do tego oddzielnie wykupiłem personal e-mail także w home.pl

    Korzystam z tego do trzymania kilku prostych stron WWW oraz zrobiłem
    kilka skrzynek poczty e-mail dla poszczególnych domen. Mam to tak
    skonfigurowane, że dla adresów e-mail w poszczególnych domenach mam
    oddzielne konta w programie pocztowym. Ogólnie wszystko działa fajnie.

    Niedługo skończy się hosting i chciałbym go nie przedłużać - zbyt drogo
    to wychodzi na moje proste stronki z niewielkim obciążeniem. Zamiast
    tego zrobiłem własny mały serwerek WWW z Wordpressem. Na niego chcę
    przenieść serwisy WWW. Nadal chcę trzymać domeny dla dla odpowiednich
    serwisów i kont pocztowych. Nurtuje mnie tylko jedna sprawa - czy w ten
    sposób będę mógł nadal mieć osobne konta poczty dla adresów w
    poszczególnych domenach? Zależy mi na tym, żeby móc odbierać i wysyłać
    maile na/z adresów w poszczególnych domenach. Najlepiej tak, jak
    obecnie, czyli w programie pocztowym wpisałem jako adres serwera IMAP
    dla każdego konta odpowiednio imap.domena.pl, SMTP smtp.domena.pl i
    hula. Czy bez usługi hostingu, tylko z wykupionymi domenami i kontem
    personal e-mail będzie to działało?