  • 1. Data: 2015-05-30 10:03:38
    Temat: Skrzynia biegow honda mtx 80
    Od: Adi9506 <adrian.wilkos@_NOSPAM_op.pl>

    Witam mam problem ze skrzynia biegów w hondzie MTX 80 z 82r a mianowicie
    mam tylko 3 pierwsze biegi. Wczesniej jak wbijalem 2 albo 6 to strasznie
    zgrzytalo i moto nie jechał tak jakby przeskakiwal na zębach wiec
    postanowiłem sprawdzić i rozebralem . Zębatki w dobrym stanie

  • 2. Data: 2015-06-03 02:14:14
    Temat: Re: Skrzynia biegow honda mtx 80
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Adi9506 <adrian.wilkos@_NOSPAM_op.pl> wrote:

> [...]
    >mam tylko 3 pierwsze biegi. Wczesniej jak wbijalem 2 albo 6 to strasznie
    >zgrzytalo i moto nie jechał tak jakby przeskakiwal na zębach wiec

    Generalnie tak wygladaja efekty "wbijania" biegow...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10