  • 1. Data: 2015-05-28 20:01:29
    Temat: Gas Gas fse 400/450
    Od: jacek97 <kajtek12389@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam
    Mam mały problem z Gas Gas fse 400/450.
    Kupiłem go z uszkodzoną pompą paliwa , wymieniłem ją motocykl działał, na
    drugi dzień pojechałem się przejechać może z 1 km na trzeci dzień ubrałem
    się i pojechałem trochę dalej po 3 km motocykl zgasł próbowałem go odpalić
    lecz nie chciał, po 5 min motor odpalił lecz gdy dodałem gazu motor znowu
    zgasł i tak robił cały czas, na następny dzień odpaliłem go na spokojnie
    na zimnym silniku motor odpalił jak mu gazowałem też gdy motor się
    rozgrzał dodałem gazu i znowu zgasł nie wiem z co się zabrać może by ktoś
    coś podpowiedział może ktoś miał już podobny problem ale z innym motorem.